تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 23:58
کد خبر : 9152

کانالی تازه برای بازار سهام

کانالی تازه برای بازار سهام

شاخص کل بورس در بیست و یکمین روز تیرماه با رشد حدود یک و نیم درصدی (۱۹ هزار واحدی) بالاخره سد یک میلیون و سیصد هزار واحدی را شکست.   رشد قابل توجه روزها اخیر باعث شده تا برخی این گمانه را مطرح سازند که بازار سهام برای استراحت و ترمیم و زمینه‌سازی تثبیت کانال

شاخص کل بورس در بیست و یکمین روز تیرماه با رشد حدود یک و نیم درصدی (۱۹ هزار واحدی) بالاخره سد یک میلیون و سیصد هزار واحدی را شکست.

 

رشد قابل توجه روزها اخیر باعث شده تا برخی این گمانه را مطرح سازند که بازار سهام برای استراحت و ترمیم و زمینه‌سازی تثبیت کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی دچار ریزش‌هایی شود.

 

به گفته میترا تاتاری کارشناس بازار سرمایه احتمال ریزش در بازار فردا زیاد است. اما تقاضا در بازار اگر به همین صورت باشد روند بازار متعادل خواهد بود.

 

و اما در نگاهی کلان‌تر و با وجود روزهای خوش بورسی، تحلیلگران بازار سهام می‌گویند کاهشی بودن انتظارات تورمی، نوسان محدود دلار و احتمال پایین افزایش بیشتر قیمت جهانی کامودیتی‌ها همگی این سیگنال را به فعالان بازار سهام می‌دهند که دیگر نباید منتظر کسب سودهای تورمی از بورس بود و حالا لازم است سهامداران نگاهی تحلیلی به بازار داشته باشند.

 

علاوه بر این، متغیر قطعی برق بر سود شرکت‌ها انکارناپذیر است. از این منظر، بازار سرمایه اکنون با چالش قطعی برق مواجه شده و تاثیر قطعی برق در صنایع بیش از چند صد میلیارد است که افزایش آن می‌تواند آثارش را به شکلی جدی در بورس نشان دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات