تاریخ انتشار : سه شنبه 22 تیر 1400 - 14:37
کد خبر : 9157

جدال کرونایی در سیستان و امتداد صف‌های واکسن در تهران

جدال کرونایی در سیستان و امتداد صف‌های واکسن در تهران

کشمکش‌های وزیر بهداشت با مقامات محلی استان سیستان و بلوچستان به خصوص مالکی نماینده زاهدان وارد فاز جدیدی شده و ادامه دارد؛ وضعیتی که باعث تولید و انتشار شایعات و حواشی زیادی شده است.   تکان‌دهنده‌ترین شایعه در فضای مجازی خالی کردن سریع سردخانه‌ و ترخیص اجباری بیماران بدحال از بیمارستان‌ امام علی زاهدان قبل

کشمکش‌های وزیر بهداشت با مقامات محلی استان سیستان و بلوچستان به خصوص مالکی نماینده زاهدان وارد فاز جدیدی شده و ادامه دارد؛ وضعیتی که باعث تولید و انتشار شایعات و حواشی زیادی شده است.

 

تکان‌دهنده‌ترین شایعه در فضای مجازی خالی کردن سریع سردخانه‌ و ترخیص اجباری بیماران بدحال از بیمارستان‌ امام علی زاهدان قبل از بازدید وزیر برای اثبات خالی بودن تخت‌های کرونایی است یعنی اصلی‌ترین دعوای سعید نمکی با منتقدان.

 

از سوی دیگر تصاویری از برخی مراکز تزریق واکسن در پایتخت منتشر شده که از ازدحام مردم زیر آفتاب حکایت دارد. درباره اوضاع تهران، فرمانده عملیات مقابله با کرونا گفته شاهد افزایش آمارهای کرونایی خواهیم بود و طی دو هفته آتی شرایط بهتر نمی‌شود.

 

در میانه این اخبار، وعده ژاپنی‌ها برای هدیه ۲.۹ میلیون دوز واکسن آسترازنکا و ورود محموله‌های آخر هفته جاری به کشور خوش‌بینی‌ها درباره گسترش واکسیناسیون را افزایش داده است. همچنین از مراکز واکسیناسیون پایتخت خبر می‌رسد واکسن برکت عملا وارد چرخه تزریق شده است.

 

در بیست و دومین روز از تیرماه ۱۴۰۰، شمار مبتلایان قطعی ۲۲ هزار و ۷۵۰ و تعداد جانباختگان ۱۶۶ نفر اعلام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات