تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 تیر 1400 - 22:29
کد خبر : 9189

از حواشی پیرامون اصغر فرهادی تا غلغله مسیح علینژاد

از حواشی پیرامون اصغر فرهادی تا غلغله مسیح علینژاد

*سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به موج رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی که به دنبال طرح اتهام تلاش برای ربایش مسیح علینژاد در آمریکا از سوی ماموران اطلاعاتی ایران به راه افتاده، این «سناریوسازی هالیوودی» را مضحک و بی‌پایه دانسته که ارزش پاسخگویی ندارد.   *وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد چهار ایرانی قصد داشتند علینژاد

*سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به موج رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی که به دنبال طرح اتهام تلاش برای ربایش مسیح علینژاد در آمریکا از سوی ماموران اطلاعاتی ایران به راه افتاده، این «سناریوسازی هالیوودی» را مضحک و بی‌پایه دانسته که ارزش پاسخگویی ندارد.

 

*وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد چهار ایرانی قصد داشتند علینژاد را به ونزوئلا برده و او را به ایران انتقال دهند که علیه آنان کیفرخواست صادرشده است. خبرنگار بی بی سی تصاویری از یکی از متهمان با نام محمود خاضعین را با برخی سلبریتی‌ها منتشر کرد.

 

*روحانی امروز در جلسه هیات دولت اظهار داشت اگر اختیارات اصل ۶۰قانون اساسی لطمه نمی‌خورد و مجلس مانع نمی‌شد قبل از سال ۱۴۰۰ برجام احیا شده بود. به گفته وی در مذاکرات سه گل زدیم و یکی خوردیم اما اختیار مذاکرات را از دست دولت خارج کردند.

 

*در ششمین سالگرد برجام ظریف توئیت کرد که توافق هسته‌ای موضوع فصل هفتمی شورای امنیت را بدون توسل به جنگ حل و فصل کرد.

 

*وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد با لغو بخشی از تحریم‌ها، ایران به دارایی‌های مسدودشده‌اش در کره جنوبی و ژاپن دسترسی می‌یابد.

 

*در تازه‌ترین تحولات شورای نگهبان هادی طحان نظیف جایگزین کدخدایی به عنوان سخنگو شد.

 

*استقبال از حضور اصغر فرهادی و فیلم قهرمان در جشنواره کن با حاشیه‌های متعددی همراه شد خصوصا تکذیب جملاتی که مترجم در مصاحبه پایگاه خبری «ورایتی» درباره فشارها در ایران و نبود آزادی بیان از این کارگردان نقل کرد. رسانه‌ها همچنین به نقل از او نوشتند بایدن دنیا را جای بهتری خواهد کرد و امثال ترامپ در ایران هم هستند.

 

*پس از انتشار توسل مامور نیروی انتظامی به اسلحه در برابر سگ‌گردانی، پلیس تهران اعلام کرد این برخورد در حال بررسی است اما برخورد با سگ‌گردانی مطالبه‌ای مردمی است.

 

*در آخرین تحولات افغانستان، طالبان مدعی تسلط بر گذرگاه اصلی به سمت پاکستان شد. روس‌ها اعلام کردند طالبان به دنبال در دست گرفتن قدرت نیست و انگلیسی‌ها تصریح داشتند در صورت روی کار آمدن طالبان با آنان همکاری خواهند کرد. جورج بوش اما گفته طالبان زنان افغان را سلاخی خواهد کرد.

 

*به گزارش سازمان جهانی بهداشت، رمدسیور و هیدروکسی کلروکین برخلاف یافته‌های قبلی برای درمان کرونا موثر نیستند.

 

*پس از قنل ادمین پیج مجازی بهنوش بختیاری مشخص شد که مقتول آخوندی قلابی است که چند نفر از جمله این سلبریتی را فریب داده است.

 

*پس از آتش سوزی بیمارستان ذی قار عراق که بیش از ۱۰۰ قربانی برجای گذاشت، آتش‌سوزی کشتی این کشور در خلیج فارس هم منجر به مرگ ۹ خدمه شد.

 

*به گزارش ایران مامن، آتش‌سوزی در پتروشیمی امیرکبیر ماهشهر، شهادت سه مامور نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در کهنوج کرمان، گشایش سفارت امارات در تل آویو، توافق نفتی سعودی و امارات، از دیگر اخبار امروز بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات