تاریخ انتشار : شنبه 26 تیر 1400 - 14:38
کد خبر : 9242

اصرار بر گشایش مدارس و مراسم محرم

اصرار بر گشایش مدارس و مراسم محرم

با وجود اعلام آماری از ابتلا و جان‌باختن کودکان بر اثر کرونا و تردیدها در گشایش مدارس، «حسن روحانی» امروز در جلسه ستاد کرونا اعلام داشت واکسن مورد نیاز برای گشایش مدارس مدنظر قرار گرفته است. البته وزیر بهداشت در آخرین اظهاراتش گفته گشایش مدارس قابل پیش‌بینی نیست.   رئیس جمهوری همچنین بیان داشت میزان

با وجود اعلام آماری از ابتلا و جان‌باختن کودکان بر اثر کرونا و تردیدها در گشایش مدارس، «حسن روحانی» امروز در جلسه ستاد کرونا اعلام داشت واکسن مورد نیاز برای گشایش مدارس مدنظر قرار گرفته است. البته وزیر بهداشت در آخرین اظهاراتش گفته گشایش مدارس قابل پیش‌بینی نیست.

 

رئیس جمهوری همچنین بیان داشت میزان رعایت پروتکل‌ها به زیر ۴۸درصد رسیده و تهران، سیستان، هرمزگان، گلستان، کرمان و مازندران شاهد خیز فراگیری است.

 

همچنین اعلام شد که واکسیناسیون در استان‌های جنوبی از ۵۰ سال و در میان عشایر از ۱۸ سال شروع شده است.

 

علاوه بر مساله مدارس، اعلام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که گفته محرم امسال اجازه تعطیلی یک هیات را هم نمی‌دهیم با واکنش‌های زیادی روبرو شد

از جمله روزنامه جمهوری اسلامی این پرسش‌ها را مطرح ساخت که کرونا کنترل شده، مبانی فقه تغییر کرده، رئیس تبلیغات از امام زمان حکم گرفته یا مردم را رعیت می‌داند؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات