تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400 - 13:17
کد خبر : 9334

آخرین کشمکش‌های مجلس با دولت روحانی/ مقایسه‌ای میان تهران و سیستان و بلوچستان

آخرین کشمکش‌های مجلس با دولت روحانی/ مقایسه‌ای میان تهران و سیستان و بلوچستان

*همزمان با انتشار بیانات سال ۹۵ رهبر انقلاب در صفحات مجازی منتسب، با این مضمون که «مسئولان وظیفه دارند که به مسائل این‌ روز‌های خوزستان رسیدگی کنند»، دادستان خوزستان به «اغتشاشگران، عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل، تجزیه‌طلبان و عناصر پلید ضد انقلاب» هشدار داد.   *حسن روحانی امروز درباره اعتراضات خوزستان اظهار داشت: حق مردم

*همزمان با انتشار بیانات سال ۹۵ رهبر انقلاب در صفحات مجازی منتسب، با این مضمون که «مسئولان وظیفه دارند که به مسائل این‌ روز‌های خوزستان رسیدگی کنند»، دادستان خوزستان به «اغتشاشگران، عوامل مزدور بیگانه، منافقین کوردل، تجزیه‌طلبان و عناصر پلید ضد انقلاب» هشدار داد.

 

*حسن روحانی امروز درباره اعتراضات خوزستان اظهار داشت: حق مردم خوزستان است که اعتراض کنند. دستور دادم معاون اول شخصا به خوزستان برود. همزمان، رسانه‌ها از دومین مرحله رهاسازی آب کرخه خبر دادند.

 

*به گزارش رسانه‌های مجازی، دیشب و در هفتمین شب ناآرام خوزستان، علاوه بر شهرهایی چون ایذه، سوسنگرد و اهواز، دزفول و مسجد سلیمان هم شاهد  تجمع معترضان بود. همچنین برخی در یزدانشهر اصفهان و شهرک فضیلت بوشهر در حمایت از خوزی‌ها به خیابان آمدند. آمریکا اعلام داشته تظاهرات را زیر نظر دارد.

 

*روحانی امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی نفت اظهار داشت: اگر قانون مجلس جلوی ما را نگرفته بود، تحریم‌ها را پیش از فروردین برداشته بودیم.

 

*پیش از این اظهارات، سیدنظام موسوی سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفته بود بررسی های هیئت تطبیق شورای عالی امنیت ملی نشان داد مذاکرات وین اساسا قادر به لغو موثر تحریم ها نیست و دولت در مذاکرات شکست خورده است.

 

*به گفته وزیر نفت، نخستین بار در تاریخ ۱۱۰ ساله صنعت نفت ایران، عملیات صادرات نفت خام از سواحل مکران در دریای عمان آغاز شد.

 

*نایب رییس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: برخی از معاونین سابق وزرای نیرو، نیروگاه‌های شخصی برق ایجاد کردند.

 

*به گزارش برخی رسانه‌ها، حقوق هفت برابری باعث راه افتادن سیل مهاجران ایرانی به عراق شده که در آن تورم یک دهم ایران برآورد شده است.

 

*بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، در سال ۹۹ متوسط هزینه‌ سالانه‌ یک خانوار شهری حدود ۶۲ میلیون و برای خانوار روستایی ۳۴ میلیون تومان اعلام شده است.

 

*استان تهران با حدود ۱۱۰ میلیون بیشترین و استان سیستان و بلوچستان با ۴۸ میلیون کمترین متوسط درآمد سالانه یک خانوار شهری را در سال ١٣٩٩ به خود اختصاص داده‌اند.

*بنابر اعلام شرکت آب و فاضلاب، تهران پس از سیستان و بلوچستان، دومین استان فقیر از نظر منابع آبی محسوب می شود.

 

*حمله موشکی به ارگ ریاست جمهوری افغانستان از سوی داعش و واکنش نمازگزاران عید قربان همچنان موضوع بحث‌نظر کاربران افغان در فضای مجازی است.

*به گزارش ایران مامن، قطعی یا کندی اینترنت در برخی شهرهای خوزستان، اعلام وزیر بهداشت در خصوص رسیدگی به صف‌های چند کیلومتری واکسیناسیون خودرویی، گشوده شدن کلاب‌هاوس به روی همه متقاضیان مجازی، ابتلای ۱۷ نفر از عوامل برنامه خندوانه به کرونا و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات