تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 تیر 1400 - 15:21
کد خبر : 9343

قیاس کرونایی ایران و اتحادیه اروپا

قیاس کرونایی ایران و اتحادیه اروپا

با وجود راه افتادن موج دوباره ابتلا و مرگ‌ومیر کرونایی در کشورهای اروپایی نظیر انگلیس و ایتالیا، قیاس آمار جانباختگان ایرانِ ۸۳میلیونی با اتحادیه اروپای ۴۸۴ میلیونی طی یک هفته اخیر، مورد توجه بسیاری قرار گرفت. با وجود ورود ۲ یا سه روز یک‌بارِ محموله‌های واکسن و اعلام رکوردشکنی روزانه ۴۰۰ هزار تزریق، ایجاد صف‌های

با وجود راه افتادن موج دوباره ابتلا و مرگ‌ومیر کرونایی در کشورهای اروپایی نظیر انگلیس و ایتالیا، قیاس آمار جانباختگان ایرانِ ۸۳میلیونی با اتحادیه اروپای ۴۸۴ میلیونی طی یک هفته اخیر، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

با وجود ورود ۲ یا سه روز یک‌بارِ محموله‌های واکسن و اعلام رکوردشکنی روزانه ۴۰۰ هزار تزریق، ایجاد صف‌های چندکیلومتری واکسیناسیون خودرویی نشان می‌دهد، با وضعیت مطلوب و منظمِ ایجاد بازدارندگی فاصله چشمگیری وجود دارد.

 

این در حالی است که در انگلیس طی روزهای گذشته همه محدودیت‌های کرونایی لغو شده، در فرانسه معترضان واکسیناسیون اجباری به خیابان‌ها آمده‌اند و حتی در اغلب کشورهای پیرامون تاخت‌وتاز کرونا رو به افول است.

 

در ملتهب‌ترین روزهای پیک پنجم که برخی رسانه‌ها از پرشدن تخت‌های بیمارستانی در کلانشهرها و شکل‌گیری روابط فسادآمیز و دلالی برای فراهم کردن تخت خالی در بخش‌های کرونایی خبر داده‌اند تعداد شهرهای قرمز به ۲۳۲ رسیده و شمار شهرهای نارنجی و زرد به ترتیب ۱۱۷ و ۹۹ اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات