تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مرداد 1400 - 19:38
کد خبر : 9415

اعتراضات مسری، ماجرای کیمیا و بازداشت خبرنگار ایرنا

اعتراضات مسری، ماجرای کیمیا و بازداشت خبرنگار ایرنا

*با پایان تعطیلات ۶روزه استان‌های کرج و تهران، مسافران تابستانی از مقاصد مختلف به ویژه استان‌های شمالی بازگشتند تا بیهودگی این قبیل تصمیمات ستاد کرونا آشکارتر شود.   *در ادامه اعتراضات شهرهای خوزستان، در شهرهایی چون تبریز، بجنورد و سقز تجمعاتی در حمایت از خوزی‌ها شکل گرفت.   *مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان گفته

*با پایان تعطیلات ۶روزه استان‌های کرج و تهران، مسافران تابستانی از مقاصد مختلف به ویژه استان‌های شمالی بازگشتند تا بیهودگی این قبیل تصمیمات ستاد کرونا آشکارتر شود.

 

*در ادامه اعتراضات شهرهای خوزستان، در شهرهایی چون تبریز، بجنورد و سقز تجمعاتی در حمایت از خوزی‌ها شکل گرفت.

 

*مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان گفته تنش آبی ۶۵۰ روستا حل شده و در حال حاضر فقط ۵۰ روستا مشکل دارند.

 

*ناهید کیانی تکواندوکار ایرانی مقابل کیمیا علیزاده عضو سابق تیم ملی و عضو کنونی تیم پناهندگان قرار گرفت که این دیدار با پیروزی علیزاده به پایان رسید. باخت علیزاده به رقبای روس و ترک اما باعث شد تا این دو تکواندوکار ایرانی هر دو از دور رقابت‌های المپیک حذف شوند.

*نحوه گزارش مسابقه کیانی و علیزاده در صداوسیما و واکنش‌ها به این رخداد، فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داد.

 

*حسن روحانی امروز در مجمع عمومی بانک مرکزی هم مجلس را مسئول رفع نشدن تحریم ها در سال ۹۹ دانست و گفت: اگر جنگ اقتصادی نبود الان دلار ۵ هزار تومان بود.

 

*رئیس حفاظت دادسرای کاشان در جریان پلمپ اداره ورزش و جوانان این شهر که با شکایت اوقاف انجام شد، مسئول دفتر ایرنا در کاشان را بازداشت و دوربین وی را ضبط کرد. با وجود آزادی این خبرنگار، پرونده‌ای برای او تشکیل شده است.

 

*رسانه‌ها تصاویر زیادی از سیل و طوفان در استان‌های فارس و هرمزگان منتشر ساختند.

 

*به گفته رئیس انجمن صنفی صنعت سیمان، ۱۵ نفر ۷۰ درصد سیمان کشور را خریده اند و وزارت اطلاعات باید اقدامات سلاطین سیمان را بررسی کند.

 

*در ادامه کش و قوس‌ها بر سر خط تولید واکسن روسی در استان البرز، سفیر ایران در مسکو گفت روس‌ها واکسنی به کشور دیگر نخواهند داد.

 

*وزیر خارجه قطر بعد از سفر به آمریکا وارد تهران شد و با ظریف دیدار کرد.

 

*به گزارش ایران مامن، گزارش کیهان درباره برداشت‌ها از صندوق توسعه ملی از جمله ۱۵۰میلیون یورو صداوسیما، زمزمه‌های کناره‌گیری بایدن از قدرت به خاطر بیماری، بارورسازی ابرها در امارات با فناوری‌های جدید، هک اطلاعات ۳.۸ میلیارد کاربر کلاب هاوس از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات