تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1400 - 23:59
کد خبر : 9454

بورس و ابهامات سیمانی

بورس و ابهامات سیمانی

بازار سرمایه بعد از ۶ روز تعطیلی پایتخت با رشد ۱۲هزار واحدی روز سبزی را پشت سر گذاشت و شاخص کل به یک میلیون و ۳۲۳ هزار واحد رسید.   در رشد چهارمین روز مردادماه، معدنی‌ها و فولادی‌های تاثیر ملموسی بر جای گذاشتند.   در خصوص روند روزهای آتی بازار سهام بسیار چشم به انتشار

بازار سرمایه بعد از ۶ روز تعطیلی پایتخت با رشد ۱۲هزار واحدی روز سبزی را پشت سر گذاشت و شاخص کل به یک میلیون و ۳۲۳ هزار واحد رسید.

 

در رشد چهارمین روز مردادماه، معدنی‌ها و فولادی‌های تاثیر ملموسی بر جای گذاشتند.

 

در خصوص روند روزهای آتی بازار سهام بسیار چشم به انتشار گزارش‌های سه‌ماهه دوخته‌اند تا شاید شاخص کل پس از تثبیت کفِ یک میلیون و سیصدی، شاهد رشد بیشتری باشد.

 

البته برخی می‌گویند به دلیل قطعی برق و زیان‌هایی که متوجه صنایع غذایی و سیمان و … شده، ممکن است بورس تحت تاثیر قرار بگیرد به خصوص که اعلام شده ممکن است ممکن است خاموشی‌ها حتی در زمستان تکرار شود.

 

و اما یکی از مسائلی که این روزها درباره آن بسیار صحبت می‌شود سرنوشت حضور سیمانی‌ها در بورس است که مخالفان و موافقان سرسختی دارد؛ دوگانه‌ای که پیشتر در مورد فولاد هم شکل گرفته و روندهای بازار سرمایه را از طریق عناصری چون قیمت‌گذاری‌های دستوری تحت تاثیر قرار داده است.

 

در این میان، کمیته‌ای در مجلس جهت عرضه صد در صدی سیمان در بورس راه اندازی شده که هدف آن رونق تولید، تعدیل قیمت و کاهش دلالی عنوان شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات