تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 23:28
کد خبر : 9497

روحانی «آینه عبرت» رئیسی و پافشاری مجلس بر طرح کنترل اینترنت

روحانی «آینه عبرت» رئیسی و پافشاری مجلس بر طرح کنترل اینترنت

*رهبر انقلاب در آخرین دیدار با اعضای دولت روحانی از اعتماد به غرب انتقاد کرده و تصریح شد دولت آینده باید از این تجربه سود جوید.   *با وجود کارزار مجازی مخالفت با طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی»، اکثریت نمایندگان مجلس (۱۲۱ رای) آن را به کمیسیون ۱۸نفره‌ای حواله دادند تا در صورت

*رهبر انقلاب در آخرین دیدار با اعضای دولت روحانی از اعتماد به غرب انتقاد کرده و تصریح شد دولت آینده باید از این تجربه سود جوید.

 

*با وجود کارزار مجازی مخالفت با طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی»، اکثریت نمایندگان مجلس (۱۲۱ رای) آن را به کمیسیون ۱۸نفره‌ای حواله دادند تا در صورت تصویب و سپس تایید شورای نگهبان به صورت آزمایشی اجرا شود.

 

*سیاسیون مخالف طرح از طیف‌های مختلف؛ از محسن رضایی و قرارگاه سایبری عمار گرفته تا آذر منصوری و وزیر ارشاد و … در کنار سلبریتی‌ها و رسانه‌ای‌ها اکثرا با اشاره به زیان‌های این تصمیم عنوان می‌کنند اولویت‌های دیگری مانند کرونا، بی‌برقی، تورم، خشکسالی و … وجود دارد که نمایندگان باید به آن بپردازند.

 

*ورود رسمی رئیس قوه قضاییه به اینستاگرام و گشایش پیج در این اپلیکشین رو به مسدودی، امروز خبرساز شد.

 

*در ادامه اعتراضات خوزستان و کشیده شدن آن به برخی شهرها در دیگر استان‌ها، شبکه‌های اجتماعی تصاویری از تجمعات اعتراضی در بهارستان اصفهان منتشر کردند.

 

*رئیس سابق بسیج دانشجویی در برنامه زنده شبکه افق صداوسیما اظهار داشت اگر جوانان به سبکی از زندگی متناقض با حاکمیت تمایل دارند، چاره‌ای جز مهاجرت ندارند. پس از تصمیم اینترنتی مجلس، برخی رسانه‌ها از افزایش سرچ مهاجرت در کشور خبر دادند.

 

*مدیر سایت همسریابی «همدم» اظهار داشته در روزهای اخیر ۱۵۰هزار نفر وارد این سایت شده و از هزار زوج ایجاد شده، یک زوج دهه هفتادی به مرحله عقد نکاح رسیدند.

 

*به گفته امام جمعه شیراز گناه حرام‌خواری و اختلاس و دزدی از سگ‌گردانی بیشتر است اما سگ‌گردان‌ها علنا این کار را می‌کنند که برای مردم ناراحت کننده است.

 

*نماینده شورای شهر بانه مدعی است روز دوشنبه ۶کولبر در نقطه صفر مرزی هدف قرار گرفتند که از میان آن‌ها یک نفر کشته شده است.

 

*رئیس مجلس چند ماه پس از سفر پرحرف و حدیث به روسیه که به دیدارش با رئیس جمهوری این کشور منتهی نشد، در سوریه با بشار اسد دیدار کرد. وی در دیدار با اعضای سفارت ایران در دمشق گفت در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به اندازه یک خمپاره ۶۰ اثر نداریم.

 

*به گفته فرمانده سپاه زنجان ۵۰۰ ماینر در یکی از نیروگاه‌های این استان کشف شد.

 

*فعالان بازار طلا از اجاره سرویس طلا به نوعروسان خبر می‌دهند.

 

*رئیس سازمان تعزیرات اعلام کرد ۲ شرکت ۷۰ هزار میلیارد تومان ارز گرفتند اما کالایی وارد نکردند.

 

*رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک از قاچاق انبوه این کالا به کشورهای همسایه خبر داد.

 

*به گزارش ایران مامن، انتشار گسترده ویدئوی انتقادی یک پزشک متخصص در بهشت زهرا خطاب به وزیر بهداشت، کتک خوردن وزیر بهداشت تاجیکستان از خواهرزاده‌های رئیس‌جمهور بخاطر فوت مادرشان، روانه شدن ۲۶۱ نفر به بیمارستان پس از طوفان اخیر سیستان و بلوچستان، درگذشت شهرام کاشانی خواننده نام آشنای خارج مرزی و … از دیگر اخبار امروز بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات