تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 0:14
کد خبر : 9534

پایان لیگ کشدار فوتبال با قهرمانی پنج‌باره پرسپولیس

پایان لیگ کشدار فوتبال با قهرمانی پنج‌باره پرسپولیس

*پرسپولیس تهران در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال توانست با پیروزی ۲برصفر برابر پیکان و کسب ۶۷امتیاز پنجمین قهرمانی متوالی خود را به دست آورد. سپاهان و استقلال تهران دوم و سوم شدند و ماشین سازی تبریز و سایپا هم به دسته پایین‌تر سقوط کردند.   *در ادامه انتقادها به طرح اینترنتی مجلس، سردار نقدی

*پرسپولیس تهران در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال توانست با پیروزی ۲برصفر برابر پیکان و کسب ۶۷امتیاز پنجمین قهرمانی متوالی خود را به دست آورد. سپاهان و استقلال تهران دوم و سوم شدند و ماشین سازی تبریز و سایپا هم به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

 

*در ادامه انتقادها به طرح اینترنتی مجلس، سردار نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه خواسته تا حامیان طرح در برابر «یک مشت منافق کامنت‌گذار» عقب ننشینند.

 

*در همین ارتباط سخنگوی شورای نگهبان هرگونه هماهنگی با این نهاد قبل از تصویب طرح در مجلس را رد کرد.

 

*محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به نامه انتقادآمیز رضا کیانیان بازیگر سرشناس سینما اظهار داشته عمده ادعاها درباره طرح اینترنتی خلاف واقع است و قرار نیست اینستاگرام و واتساپ بسته شود.

 

*پس از هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل عمان و کشته شدن دو تن از خدمه این کشتی باز هم انگشت اتهامات به سمت ایران نشانه رفت. اسرائیل مدعی است این حمله به صورت پهپادی و از سوی ایران بوده است.

 

*وزیر امور خارجه آلمان گفته ایران هم مذاکرات برجامی را به تاخیر می‌اندازد و هم از آن فاصله می‌گیرد. روسیه هم هشدار داده طرفین مذاکره از ایجاد تصور افزودن مفاد جدیدی به برجام خودداری کنند.

 

*امام جمعه مشهد از سهم خواهی‌ها از کابینه رئیسی انتقاد کرد و اظهار داشته انتقام جویی نکنید.

 

*جودوکار زن سعودی برای اولین بار در تاریخ ورزش عربستان در المپیک توکیو با رقیب اسرائیلی مسابقه داد و باخت.

 

*آتش سوزی گسترده در جنگل‌های ترکیه با ۴ کشته همچنان ادامه دارد.

 

*به گزارش ایران مامن، گزارش رسانه‌های خارجی از تجمع «مادران داغدار» در میدان آزادی تهران، حرف و حدیث‌ها درباره حواشی آخرین دیدار دولت روحانی با رهبری، درگذشت موسس پیک شفا و مدعی درمان قطعی کرونا با روش‌های طب سنتی بر اثر این بیماری، رشد ۶۵درصدی صادرات ایران طی چهارماه اخیر و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات