تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 23:14
کد خبر : 9553

شکاف طبقاتی؛ این بار در اینترنت

شکاف طبقاتی؛ این بار در اینترنت

*صف‌بندی مخالفان و حامیان طرح محدودسازی اینترنت هر روز شکلی تازه می‌یابد. روزنامه «کیهان» ضمن انتقاد از نمایندگان بخاطر عدم اقناع مردم، مخالفان طرح را غوغاسالار و دروغ‌پرداز خطاب کرد. رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم اظهار داشته انتقادات به طرح از سوی کسانی است که منافعشان در ولنگاری فضای مجازی است.   *در مقابل، سیدمحمد

*صف‌بندی مخالفان و حامیان طرح محدودسازی اینترنت هر روز شکلی تازه می‌یابد. روزنامه «کیهان» ضمن انتقاد از نمایندگان بخاطر عدم اقناع مردم، مخالفان طرح را غوغاسالار و دروغ‌پرداز خطاب کرد. رئیس سازمان پدافند غیرعامل هم اظهار داشته انتقادات به طرح از سوی کسانی است که منافعشان در ولنگاری فضای مجازی است.

 

*در مقابل، سیدمحمد خاتمی طرح موسوم به صیانت را بی‌فایده، پرضرر برای کشور و مغایر قانون اساسی دانست. زیباکلام هم اظهار داشته طرح صیانت همانقدر ناکام خواهد ماند که جمع کردن دیش‌های ماهواره‌. حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت هم از وزارت کشور خواسته مجوز راهپیمایی علیه طرح مجلس را صادر کند.

 

*مدیر رصدخانه مهاجرت از افزایش ۷۰۰درصدی کلیدواژه مهاجرت بعد از تصویب طرح صیانت خبر داد.

 

*روزنامه «همشهری» گزارشی درباره وجود رانت ۱۰۰۰میلیاردی در طرح اینترنتی مجلس منتشر ساخت.

 

*رئیس مرکز ملی فضای مجازی اظهارداشته هم اکنون تهران زیر پوشش اینترنت ماهواره‌ای رفته است. رسانه‌های دیگر اما نوشتند اینترنت استارلینک بدون فیلتر شهریورماه خواهد آمد و برخلاف تصور عمومی اشتراکی ۲.۵ میلیون تومانی خواهد داشت؛ اخباری که چشم‌اندازی از شکاف طبقاتی این بار در دسترسی به اینترنت را به تصویر می‌کشد.

 

*پس از انتشار فیلم‌هایی از شعارهای ضدحکومتی در تجمعات بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال، رسانه‌های فارسی زبان خارجی روی تجمع اعتراضی روبروی تئاتر شهر تهران تمرکز کردند.

 

*بنابر اعلام بانک مرکزی، متوسط قیمت خانه در پایتخت ۳۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان در تیرماه بوده که نسبت به ماه قبل از آن ۱.۳درصد و به نسبت سال قبل ۴۳.۷ رشد داشته است.

 

*پس از خبر برخی رسانه‌ها درباره دوتابعیتی بودن رئیس سازمان هلال احمر (تابعیت اماراتی) این سازمان اعلام داشت هیچ مدیر دوتابعیتی در این سازمان وجود ندارد.

 

*تفاهم نامه ساخت ۱۰هزار مسکن برای خبرنگاران بین وزارت راه و شهرسازی و فرهنگ و ارشاد امضا شد.

 

*حسن روحانی در آخرین حضورش در ستاد کرونا اعلام داشت در مدیریت اپیدمی پخته و علمی عمل کردیم.

 

*احمدی نژاد خواستار محاکمه روحانی به جرم «تهمید مقدمات ریختن خون مردم» شد.

 

*زنی خشمگین مقابل شورای حل اختلاف کرمانشاه شوهرش را به گلوله بست و زخمی کرد که این رخداد و تصاویر آن بازتابی فراوان در فضای مجازی داشت.

 

*به گزارش ایران مامن، افزایش قیمت دلار و ورود مقطعی آن به کانال ۲۶هزار تومانی، بازداشت تعدادی از مقامات آب و فاضلاب استان خوزستان، اعلام احکام تبانی در فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال، کشف ۱۲هزار نمونه عقرب از یک خانه در استان فارس از دیگر اخبار پربازتاب ۲۴ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات