تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 16:27
کد خبر : 9601

هست بالاتر از سیاهی رنگ؛ شبی ۵میلیون برای فرار از مرگ کرونایی

هست بالاتر از سیاهی رنگ؛ شبی ۵میلیون برای فرار از مرگ کرونایی

خواباندن در راهرو با اکسیژن نوبتی و سِرم و آب مقطر جیره‌بندی شده، آخرین کاری است که بیمارستان‌های دولتی برای مبتلایان جدید از دستشان بر می‎آید و تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.   برای خروجی بیمارستان‌ها هم گورهای ردیفی و دسته‌جمعی در حال تهیه است؛ همچنان که تصاویر آن از کرمان

خواباندن در راهرو با اکسیژن نوبتی و سِرم و آب مقطر جیره‌بندی شده، آخرین کاری است که بیمارستان‌های دولتی برای مبتلایان جدید از دستشان بر می‎آید و تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

 

برای خروجی بیمارستان‌ها هم گورهای ردیفی و دسته‌جمعی در حال تهیه است؛ همچنان که تصاویر آن از کرمان انتشار یافت.

 

در شرایطی که به گفته سخنگوی ستاد کرونا در برخی استان‌ها تا ۶۰درصد برای واکسیناسیون مراجعه نکرده‌اند و حتی در پایتخت میزان رعایت پروتکل‌ها تا ۷۰درصد افت کرده، آمار روزانه مبتلایان از ۳۷ هزار نفر فراتر رفته و شمار جان‌باختگان هم در یازدهمین روز مرداد به ۴۱۱ تَن رسیده است.

 

به گفته معاون کل وزارت بهداشت این اوج قله پیک پنجم نیست و طبق پیش‌بینی دانشگاه واشنگتن باید منتظر روزانه ۶۰۰ نفر تلفات تا یک ماه و نیم دیگر باشیم و در صورتی که اوضاع رعایت پروتکل‌ها به همین شکل باشد رقم ۸۰۰ نفر دور از دسترس نیست.

 

با پرشدن تخت‌های بیمارستانی، پذیرش دولتی‌ها عملا قفل شده و خصوصی‌ها تنها می‌توانند شرایطی شبیه آی.سی.یو را با دریافت شبی لااقل ۵میلیون تومان در منزل بیماران ایجاد کنند. به نوشته رسانه‌ها مبتلایان از ۱۰۰ تا ۱۴۰میلیون برای درمان مجبورند هزینه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات