تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 23:13
کد خبر : 9701

پایان کار ایران در المپیک و شروع احتمالی مذاکرات هسته‌ای از شهریور

پایان کار ایران در المپیک و شروع احتمالی مذاکرات هسته‌ای از شهریور

*با کسب مدال طلای سجاد گنج زاده در کاراته (+۷۵کیلو)، کاروان المپیک ایران در توکیو با سه طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد. طلای فوتبال، بسکتبال و والیبال المپیک هم به ترتیب به برزیل، آمریکا و فرانسه رسید.   *پس از اعتراض به حقوق نجومی روسای جمهور، حقوق ۳۰ تا

*با کسب مدال طلای سجاد گنج زاده در کاراته (+۷۵کیلو)، کاروان المپیک ایران در توکیو با سه طلا، ۲ نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد. طلای فوتبال، بسکتبال و والیبال المپیک هم به ترتیب به برزیل، آمریکا و فرانسه رسید.

 

*پس از اعتراض به حقوق نجومی روسای جمهور، حقوق ۳۰ تا ۴۰ میلیونی نمایندگان هم با انتقادهایی روبرو شد. روابط عمومی شهرداری تهران هم خبر اهداء ملک به روسای جمهوری اسبق را تکذیب کرد.

 

*وزیر نفت در دیدار با دبیرکل اوپک اظهار داشت خروج آمریکا از برجام مانع از صادرات ۲میلیارد بشکه نفت ایران شده و این یعنی ضرر ۱۲۰میلیارد دلاری.

 

*آخرین گزارش اقتصادی دولت روحانی می گوید درآمد ارزی کشور در سال ۹۹ نصف شده است.

 

*آیت الله سیستانی فتوایی تازه درباره عزاداری محرم صادر کرد که بر پخش بیشتر مراسم در تلویزیون و فضاهای اینترنتی تاکید دارد. از سوی دیگر و به گفته امام جمعه مشهد کرونا بهانه‌ای شده برای تبلیغات ضددین‌ها علیه محرم و عاشورا.

 

*«وال استریت ژورنال» به نقل از یک مقام ارشد اروپایی از آغاز مجدد گفت‌وگوهای هسته‌ای در اوایل سپتامبر (شهریورماه) خبر داد.

 

*حساب کاربری منتسب به آیت الله جوادی آملی تلویحا با طرح صیانت مجلس مخالفت کرد و نوشت: اگر ما واقعا آدم‌ها درستی باشیم، ترسی نداریم از اینکه فضای مجازی چه چیزی می خواهد منتشر کند.

 

*به دنبال مهر تایید سخنگوی شورای نگهبان بر خودداری آیت الله آملی لاریجانی از امضای اعتبارنامه رئیسی، علی لاریجانی از این شورا خواست تا مهر محرمانه نامه مربوط به دلایل رد صلاحیت وی را بشکند.

 

*بعد از کش‌وقوس‌های مربوط به انتخاب شهردار تهران، علیرضا زاکانی مدعی شده رئیسی وزارت رفاه و بهداشت و رئیس دفتری را به او پیشنهاد داده اما ترجیحش شهرداری است و رئیس‌جمهور گفته در اداره شهر به او کمک می‌کند.

 

*حزب دموکرات کردستان ایران کشته شدن رهبرش موسی باباخانی در هتلی در اربیل را تایید کرد.

 

*به گفته بهمن آرمان اقتصاددان، چینی‌ها بعد از خشکاندن هورالعظیم به جای استخراج نفت برای عراقی‌ها کار کردند.

 

*رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار تفکیکی واکسن های تزریق شده در کشور را اعلام کرد که مجموع آن از ۱۵ میلیون دوز فراتر می رود.

 

*بر اساس اعلام تشکل‌های کارگری، متوسط هزینه معیشت آبرومندانه خانواده ۳.۳ نفره کارگری از ۱۰میلیون تومان گذشته که کمتری از نیمی از آن تامین می شود.

 

*به گزارش ایران مامن، فراتر رفتن نرخ سود بین بانکی از ۱۸ درصدی، اعلان گرانی ۴۰تا۵۰درصدی روغن موتور و لاستیک، شعله‌ورشدن دوباره آتش در ارسباران، صدور دستور حمله هوایی آمریکا به مواضع طالبان، اعلام مشاور ترامپ مبنی بر حضور او در انتخابات ۲۰۲۴ و … از دیگر اخبار شبانه‌روز اخیر بود.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات