تاریخ انتشار : دوشنبه 18 مرداد 1400 - 14:57
کد خبر : 9734

پایان ظرفیت بیمارستانی و سودجویی با هویج و آب مقطر

پایان ظرفیت بیمارستانی و سودجویی با هویج و آب مقطر

رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد کرونا خواستار استفاده از همه ظرفیت بیمارستانی شده اما اخبار و تصاویری که از بستری بیماران روی زمین در شهرهای مختلف مثل قزوین، اهواز و مشهد منتشر شده، حاکی از اتمام ظرفیت بیمارستانی است.   رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونا بیمارستان امام رضا مشهد اظهار داشته خوابیدن بیماران جلوی درب بیمارستان، نزدیک

رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد کرونا خواستار استفاده از همه ظرفیت بیمارستانی شده اما اخبار و تصاویری که از بستری بیماران روی زمین در شهرهای مختلف مثل قزوین، اهواز و مشهد منتشر شده، حاکی از اتمام ظرفیت بیمارستانی است.

 

رئیس بخش آی‌سی‌یو کرونا بیمارستان امام رضا مشهد اظهار داشته خوابیدن بیماران جلوی درب بیمارستان، نزدیک است.

 

در این شرایط اخبار زیادی درباره سوداگران کرونایی انتشار می‌یابد.

 

به نوشته تجارت نیوز آن‌طور که خریداران می‌گویند واکسن آسترازنکا (۴دلاری) با قیمت ۵.۵ تا ۶ میلیون در بازار آزاد به فروش می‌رسد، آن هم با کارت واکسن و مهر دانشگاه علوم پزشکی.

 

با نایاب شدن رمدسیویر و اکتمرا، داروهای اصلی کرونا با قیمت‌های عجیبی در بازار سیاه به فروش می‌رسد. در این اوضاع پلیس فتا درباره ازدیاد کلاهبرداری فروش آب مقطر به جای واکسن و داروی کرونا هشدار داده است.

 

همچنین میوه‌فروشان به رسانه‌ها گفته‌اند به دلیل تبلیغات پیرامون نقش هویج در درمان کرونا، این محصول کمیاب شده و تا کیلویی ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات