تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 - 18:43
کد خبر : 9752

کرونای افسارگسیخته؛ در مشهد چه خبر است؟

کرونای افسارگسیخته؛ در مشهد چه خبر است؟

بعد از درخواست وزیر بهداشت برای تعطیلی کامل و همچنین اعطای اختیارات به کمیته‌های استانی جهت تصمیم‌گیری‌های کرونایی، مشاور وزیر کشور اعلام داشته پیشنهاد تعطیلی در ستاد کرونا حتی یک رای موافق هم نداشته است.   در شرایطی که آمار رسمی و روزانه قربانیان کرونا از ۵۰۰ نفر فراتر رفته و مبتلایان جدید نزدیک به

بعد از درخواست وزیر بهداشت برای تعطیلی کامل و همچنین اعطای اختیارات به کمیته‌های استانی جهت تصمیم‌گیری‌های کرونایی، مشاور وزیر کشور اعلام داشته پیشنهاد تعطیلی در ستاد کرونا حتی یک رای موافق هم نداشته است.

 

در شرایطی که آمار رسمی و روزانه قربانیان کرونا از ۵۰۰ نفر فراتر رفته و مبتلایان جدید نزدیک به ۴۰ هزار نفر اعلام می‌شوند، معاون وزیر بهداشت می‌گوید این آمار طی یک‌ماه و نیم آینده صعودی خواهد شد.

 

نگاهی به اخبار رسانه‌ها و آنچه در فضای مجازی می‌گذرد اوضاع شهر مشهد را بسیار وخیم به تصویر می‌کشد که کمبود دارو و تخت بیمارستانی به فقدان امکان کفن و دفن کشیده است.

 

در این میان فایل صوتی منتسب به دکتر ثقفی مدیر گروه زنان دانشگاه علوم پزشکی مشهد که با با بعض و گریه از اوضاع وخیم این شهر سخن می گوید و تقاضای کمک دارد بسیار پربازتاب شده است.

 

در همین حال گمرک اعلام کرده تاکنون حدود ۲۱ میلیون دوز واکسن وارد کشور شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات