حادثه پلیس راه یاسوج از منظر تفاوت پراید و پژو با پیکان و مزدا

تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 11:12

در پایان هفته‌ای که مسمومیت‌های الکلی در استان‌های مختلف از اردبیل و البرز گرفته تا هرمزگان و مرگ تعدادی از مسمومان خبرساز شد، حادثه جاده‌ای در پلیس راه یاسوج به شیراز به سمت منطقه اکبرآباد بسیاری را به ویژه شهرهای پیرامون سانحه شوکه کرد.

 

به گزارش ایرنا، در این حادثه روز جمعه یک دستگاه تریلر حامل بار آرماتور به علت سنگینی ترمز برید و بعد از برخورد، سرنشینان ۲۵ دستگاه خودروی سبک وسنگین این مسیر کشته یا زخمی شدند. به نوشته رسانه‌ها این حادثه ۳۷ مصدوم و ۶ قربانی برجای گذاشته است.

 

در این ارتباط، کبنا به نقل از بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد نوشت: برای دو نفر از مدیران محلی تشکیل پرونده شده و حادثه در حال بررسی است. تخلف این مدیران در این حادثه محرز است و با آنها برخورد قانونی می‌شود. سازمان بازرسی نامه‌های هشداری متعددی را در خصوص این نقطه حادثه‌خیز با دستگاه‌های متولی (راهداری و راه شهرسازی) مکاتبه کرده که این نامه‌ها هم موجود است.

 

به گزارش ایران مامن، ورای معضل جاده‌های ناامن و حادثه‌ساز، تصاویری که از محل حادثه انتشار یافته بار دیگر تفاوت ایمنی و استحکام تولیدات وطنی (پژو و پراید) با خودروهای قدیمی‌ساخت خارجی و داخلی (پیکان و وانت مزدا) را آشکارا به تصویر می‌کشد.

 

 

برای دیدن تصاویر روی آن‌ها کلیک کنید