تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 23:55
کد خبر : 10525

خاتمه سند ۲۰۳۰ و گشایش مدارس از سوم مهر

خاتمه سند ۲۰۳۰ و گشایش مدارس از سوم مهر

*به دنبال توافق اخیر ایران و آژانس، مخالفان سابق مذاکرات و توافق هسته‌ای از آن تمجید کردند. در عین حال علی مطهری نماینده سابق تهران گفته است: چرا مجلس باید مصوبه‌ای خلاف منطق و منافع ملی داشته باشد که دولت‌ها مجبور باشند مکررا آن را نقض کنند؟   *بنابر اعلام سرپرست وزارت آموزش و پرورش،

*به دنبال توافق اخیر ایران و آژانس، مخالفان سابق مذاکرات و توافق هسته‌ای از آن تمجید کردند. در عین حال علی مطهری نماینده سابق تهران گفته است: چرا مجلس باید مصوبه‌ای خلاف منطق و منافع ملی داشته باشد که دولت‌ها مجبور باشند مکررا آن را نقض کنند؟

 

*بنابر اعلام سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سال تحصیلی از سوم مهر با حضور رئیس‌جمهور آغاز می‌شود.

 

*اولین سفر خارجی رئیس دولت سیزدهم بنا به اعلام وزیر امور خارجه به تاجیکستان خواهد بود.

 

*در واکنش به استنکاف کانون سردفتران از پذیرش سندیت برگ سبز خودرو، رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کننده اعلام داشت، در صورت تخلف دفترخانه‌ها، مردم مراتب را به این انجمن اطلاع دهند. نایب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس هم خطاب به دفترخانه‌ها گفت مردم را اذیت نکنند.

 

*به گفته یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، طرح مجلس به معنای آزادسازی واردات خودرو نیست و شورای نگهبان هم با آن مخالف است اما طرح قیمت‌ها را تا ۴۰درصد کاهش می‌دهد.

 

*رکورد تزریق روزانه واکسن کرونا با عبور از یک میلیون و ۵۹۰ دوز در ۲۴ ساعت شکست. وزارت امور خارجه هم اعلام کرد درباره واردات فایزر و مدرنا هیچ خط قرمزی نداشته و نداریم.

 

*رئیس سازمان زندان‌ها از اتمام واکسیناسیون زندانیان خبر داده است. رئیس قوه قضاییه هم تصریح داشته زندان زنان باید به دست زنان اداره شود.

 

*به گفته همایون اسعدیان کارگردان سینما، بازیگران برای فرار از مالیات با بیت کوین قرارداد می‌بندند.

 

*دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از ابلاغ مصوبه لغو اجرای سند آموزشی ۲۰۳۰ از سوی رئیسی خبر داد. مخالفان دولت روحانی، وی را به اجرای بی‌سروصدای سند یونسکو با عنوان «اهداف توسعه پایا» متهم ساخته بودند.

 

*امام جمعه سابق لواسان بعد از بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مفاد آن را تکذیب و بر برکناری اصرار کرد.

 

*رسانه‌ها امروز از گذشتن اولیای دم داماد اکبر خرمدین قاتل معروف ۱۴۰۰ از قصاص و رهایی وی از اعدام خبر دادند.

 

*به نوشته روزنامه «شرق» خودداری مدارس از دادن کارنامه به مادران دانش‌آموزان باعث مراجعه شماری از آنان به دادگاه شده است.

 

*شهردار تازه تهران عنوان داشته «نشان دادن معنویت» هدف جدی شهرداری پایتخت است.

 

*بهزیستی اعلام کرده ۷۵ درصد خودکشی‌ها در خانواده های فقیر و متوسط رخ می دهد و زنان ایرانی بیش از سایر کشورها خودکشی می‌کنند.

 

*به گزارش ایران مامن، وقوع زلزله در قوچان با نزدیک به ۳۰ مصدوم، خبر سخنگوی وزارت خارجه از سهمیه ۶۰هزار تایی ایران برای اربعین، پیشنهاد تفحص درباره علت واردنشدن واکسن در دولت قبل، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا با باخت برابر الهلال عربستان و … از دیگر اخبار ۲۴ ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات