تاریخ انتشار : جمعه 28 شهریور 1399 - 18:22
کد خبر : 2372

مرزنوردی در شلمچه

مرزنوردی در شلمچه

به گزارش رسانه‌ها از عصر جنوب، تعدادی از مردم‌ بعد از ظهر جمعه ۲۸ شهریور  بعد از شکستن موانع ایجاد شده از سوی فرمانداری خرمشهر، وارد مرز بین المللی شلمچه شدند. از روزهای گذشته صدها نفر از زائرین پیاده روی اربعین، علیرغم هشدارهای مسئولین بهداشتی و امنیتی و اعلام عدم پذیرش زوار از سوی کشور

به گزارش رسانه‌ها از عصر جنوب، تعدادی از مردم‌ بعد از ظهر جمعه ۲۸ شهریور  بعد از شکستن موانع ایجاد شده از سوی فرمانداری خرمشهر، وارد مرز بین المللی شلمچه شدند.

از روزهای گذشته صدها نفر از زائرین پیاده روی اربعین، علیرغم هشدارهای مسئولین بهداشتی و امنیتی و اعلام عدم پذیرش زوار از سوی کشور عراق، به رسم هرساله‌ با پای پیاده به سمت مرز شلمچه حرکت کرده بودند.

به گزارش ایران مامن، در این باره سرهنگ خسروی رئیس مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات ناجا در واکنش به انتشار تصاویر حضور شماری از زائران در مرز شلمچه گفته است: شماری از افراد قصد خروج از کشور به مقصد اماکن متبرکه عراق را داشتند که مرزبانی جلوی ایشان را گرفت.

وی درباره شایعات مربوط به زد و خورد در مرز اظهار داشته درگیری بین مرزبانان و زائران اتفاق نیفتاد و افرادی که قصد خروج از کشور را داشتند برگردانده شدند. در حال حاضر عراق آمادگی پذیرش زائر ندارد و مرزبانی ایران هم مطابق با ابلاغ و تصمیمات قانونی در این باره عمل خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات