تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 13:05
کد خبر : 4834

اصرار و انکار تئوری حمله بیولوژیک با واکسن کرونا

اصرار و انکار تئوری حمله بیولوژیک با واکسن کرونا

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» عضو مجمع تشخیص مصلح نظام و امام جمعه موقت تهران در تازه ترین موضع‌گیری خود اظهار داشته هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند. بی‌اعتمادی شدید به

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» عضو مجمع تشخیص مصلح نظام و امام جمعه موقت تهران در تازه ترین موضع‌گیری خود اظهار داشته هیچ بعید نیست که آمریکایی‌ها به عنوان خدمت پزشکی، واکسن‌های جعلی را به ایران بفرستند تا پولی از ما بگیرند و بعدا یا مردم ما را بیمارتر کنند یا بکشند.

موحدی کرمانی

بی‌اعتمادی شدید به واکسن کرونا از مهمترین خطوط موضع‌گیری اصولگرایان و نیروهای ارزشی نظام بوده است. چند روز پیش هم «حسین کنعانی مقدم» دبیر کل حزب سبز به رسانه‌ها گفت غربی‌ها با واکسن می‌خواهند جی پی اس در بدن ما کار بگذارند تا به واسطه آن کلیه واکنش‌ها و حرکات مارا تحت کنترل قرار دهند تا جایی که ما یک نوع آدم های آهنی خواهیم شد که کنترلمان در دست دیگران است.

 

البته این فقط مختص ایران نیست و در سطح جهانی افرادی مثل «بیل گیتس» در مظان اتهام کارگذاشتن تراشه در بدن افرادی قرار گرفتند که واکسن کرونا تزریق می‌کنند.

 

این در حالی است که «مینو محرز» عضو شاخص کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا دیروز با اشاره به روزهای سخت پیش رو توصیه کرده هر کشوری هر نوع واکسن تاییده شده‌ای که دارد موثر است و باید تزریق کرد چرا که باید سطح ایمنی دنیا بالا برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات