تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 19:13
کد خبر : 4921

خوارِ سلبریتی

خوارِ سلبریتی

کرونا در اولین روزهای بهمن‌ماه بین سلبریتی‌ها پرکار ظاهر شد و بعد از انتقال مهرداد میناوند، گوهر خیراندیش و علی انصاریان هم کارشان به بیمارستان کشید.   در این میان، وضعیت چپ‌پای سابق تیم ملی وخیم گزارش شده و این وخامت را دکتر لطفی رئیس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله اعلام کرد؛ متخصصی که

کرونا در اولین روزهای بهمن‌ماه بین سلبریتی‌ها پرکار ظاهر شد و بعد از انتقال مهرداد میناوند، گوهر خیراندیش و علی انصاریان هم کارشان به بیمارستان کشید.

 

در این میان، وضعیت چپ‌پای سابق تیم ملی وخیم گزارش شده و این وخامت را دکتر لطفی رئیس دپارتمان آی سی یو بیمارستان لاله اعلام کرد؛ متخصصی که با هیجان روبروی دوربین‌ها حاضر شد و سپس تصویرش با میناوندِ روی تخت انتقادات بسیاری را به دنبال داشت.

 

این وضعیت که دکتر جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت هم آن را غیراخلاقی دانست به سرعت عکسِ یادگاری عباس جدیدی و برخی از بازیگران کنار تخت مرحومانی مثل منصور پورحیدری و جمشید مشایخی را یادآور شد با این تفاوت که دکترِ متخصص ماجرای امروز خود سلبریتی نبوده بلکه گویا سلبریتی‌ها را خیلی دوست داشته است.

 

همین چند روز پیش بود که طیف وسیعی از منتسبین و مرتبطین به دنیای روزنامه‌نگاری که مرحوم «شیده لالمی» حتی آن‌ها را نمی‌شناخت عکس‌هایی را از او منتشر کردند تا نشان دهند تا سرحد مرگ از چسبیدن به چهره‌ای که به هر شکل مشهور می‌شود استقبال می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات