تاریخ انتشار : یکشنبه 12 بهمن 1399 - 13:04
کد خبر : 5181

روحانی: دولتِ حامی مستضعفان، وعده آب و برق مجانی را عملی کرد

روحانی: دولتِ حامی مستضعفان، وعده آب و برق مجانی را عملی کرد

حسن روحانی رئیس‌ جمهوری در آیین افتتاح مجازی ۱۳ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در خراسان شمالی و کردستان سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره آب و برق مجانی را یادآور شد.   روحانی با اشاره به سخنرانی روز ۱۲ بهمن در بهشت زهرا اظهار داشت: بعد از این سخنرانی خناسان یک بخش از این

حسن روحانی رئیس‌ جمهوری در آیین افتتاح مجازی ۱۳ پروژه بزرگ صنعت آب و برق در خراسان شمالی و کردستان سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی درباره آب و برق مجانی را یادآور شد.

 

روحانی با اشاره به سخنرانی روز ۱۲ بهمن در بهشت زهرا اظهار داشت: بعد از این سخنرانی خناسان یک بخش از این سخنان که آب و برق مجانی شود را دنبال می‌کردند و می گفتند چه شد.

 

به گفته رئیس‌جمهوری این دولت یعنی دولت دوازدهم افتخار می‌کند که این کار را در سایه فداکاری و تلاش مسئولان و تلاش وزارت نیرو و وزارت نفت انجام داد و امروز توانستیم برای افراد کم مصرف که از اقشار کم درآمد هم هستند، برق و آب و گاز را مجانی کنیم و همه آن پیش بینی‌های امام در تاریخ تثبیت شد و درست از آب درآمد.

 

اشاره روحانی به «حساسیت» سخنرانی امام، معطوف به پخش شایعاتی است که طی سال‌های مدعی بگیروببند انتشار این بخش از سخنان امام بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات