تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 23:25
کد خبر : 1242

حقوق ۱۰میلیون تومانی از راه بازی ویدیویی

حقوق ۱۰میلیون تومانی از راه بازی ویدیویی

کرونا و قرنطینه باعث شده این روزها کسب و کارهای آنلاین محبوب تر باشند مردمی که به سختی میتوانند حضور فیزیکی در محل کارداشته باشند حالا   به صورت آنلاین لباس و غذا سفارش میدهند و با استفاده از اپلیکیشن ها توسط پزشکان  ویزیت میشوند و به صورت آنلاین  دارو تهیه میکنند .برای نسل جدید  استفاده

کرونا و قرنطینه باعث شده این روزها کسب و کارهای آنلاین محبوب تر باشند مردمی که به سختی میتوانند حضور فیزیکی در محل کارداشته باشند حالا   به صورت آنلاین لباس و غذا سفارش میدهند و با استفاده از اپلیکیشن ها توسط پزشکان  ویزیت میشوند و به صورت آنلاین  دارو تهیه میکنند .برای نسل جدید  استفاده از فضاهای آنلاین برای کسب در آمد  دغدغه ای جدی است  نسلی که ساعتها وقت خود را صرف بازی های ویدئویی  و گشت زنی در اینترنت میکند . این روزها یک سرویس جذاب برای این قشر به محبوبیت رسیده و دلیل این محبوبیت شاید کسب در آمد از این سرویس باشد.

به گزارش ایران مامن -Twitch توییچ- یک سرویس آنلاین برای ویدئو های پخش زنده است.  این سرویس در اصل بر روی گیم تمرکز دارد و بیشتر استریمرهای این سرویس گیمرها هستند .با این حال  بعضی دیگر از انواع استریمرها نیز در آن وجود دارد مانند آهنگ زدن ، وبلاگ تفریحی، حرف زدن با تماشاگران و…استریم هم یک راه برای کسب درآمد در خانه است .

Twitch چیست؟

روزانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از Twitch بازدید میکنند و به تماشای ویدئو زنده میپردازند. اولین صحنه ای که در وارد شدن به سایت Twitch احتمالا میبینید پخش زنده از گیمر هایی که مشغول بازی هستند و تماشاگرانی که با لذت آنها را ت ماشا میکنند  و همین موضوع سبب میشود گیمرها نه تنها بازی میکنند بلکه برای اینکه دیگران به تماشای بازی  آنها بنشینند پول هم دریافت می کنند به عبارت دیگر تماشاگران با دیدن و لذت بردن از پخش زنده استریمرها، به آن ها گاهی مقداری پول نیز پاداش میدهند .در این سرویس پخش زنده هر ماه از بیش از ۲ میلیون استریمر میزبانی میشود و از این تعداد ۱۷ هزار نفر از طریق Twitch partner در حال کسب درآمد هستند. کسب درآمد آنها از طریق این سرویس با نمایش گذاشتن تبلیغ و معرفی محصولات صورت میگیرد.

کسب درآمد از Twitch

شما میتوانید برای تماشای پخش های زنده بسیار هیجان انگیز و سرگرم کننده از وبسایت رسمی Twitch ، برنامه Android و iOS ، Xbox 360 ، Xbox one ، PS3 و PS4 ، Amazon’s Fire TV ، Google Chromecast, Roku, و NVIDIA SHIELD استفاده بکنید. این سرویس رایگان بوده و نیازی به ساخت حساب کاربری برای تماشای پخش های زنده ندارد و فیلتر هم نیست .

اولین مورد در مورد کسب درآمد از طریق Twitch این است که شما باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشید تا بتوانید در پخش زنده خود تبلیغ نمایش داده یا اینکه به فالور های خود اشتراک یک ماهه کانال خود را بدهید تا به ویژگی های بیشتری برای ارتباط با شما برخوردار شوند.

دومین مورد یعنی کسب درآمد از طریق پاداشی که تماشاگران به استریمر میدهند به فاکتور های بسیار زیادی بستگی دارد.

اما مهم ترین نکته این است که باید با تماشاگران خود ارتباط برقرار بکنید و با آنها مانند دوستان خود رفتار بکنید. درآمد عمده استریمر ها از طریق هدیه است تا جایی که برخی از استریمر های ایرانی ماهیانه بیشتر از ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات