تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 15:22
کد خبر : 1438

ویروس کرونا؛ هر روز یک علامت تازه

ویروس کرونا؛ هر روز یک علامت تازه

آخرین علائمی که ویروس کرونا از خود بر جای گذاشته قرمزی و جوش در دهان است. کانال تلگرامی وزارت بهداشت، این علائم را به نقل از پزشکان انگلیسی آورده است. البته این پزشکان برای مشاهدات اولیه خود تعداد کمی بیمار را مورد بررسی قرار داده اند. به گزارش ایران مامن ، کمتر از ۲۴ ساعت

آخرین علائمی که ویروس کرونا از خود بر جای گذاشته قرمزی و جوش در دهان است. کانال تلگرامی وزارت بهداشت، این علائم را به نقل از پزشکان انگلیسی آورده است. البته این پزشکان برای مشاهدات اولیه خود تعداد کمی بیمار را مورد بررسی قرار داده اند.

به گزارش ایران مامن ، کمتر از ۲۴ ساعت پیش رسانه‌ها نوشتند که ضعف شنوایی جدیدترین علامت کرونا است. بر این اساس، متخصصان دانشکده پزشکی جان هاپکینز گویا در بررسی‌های خود دریافتند کروناویروس نه تنها می‌تواند گلو و بینی را درگیر کند بلکه ممکن است به گوش و استخوان ماستوئید نیز آسیب بزند.

پیش از این، تب، تنگی نفس، بدن درد، سرفه خشک، به هم ریختن سیستم گوارش و از دست دادن حس بویایی علائم کرونا اعلام شده بود.

به گزارش ایرنا از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا بیش از یک سوم افرادی که علایم خفیف کووید ۱۹ را تجربه می‌کنند، تا سه هفته بعد از تشخیص بیماری نیز این علایم را دارند.

امروز یکشنبه پنجم مردادماه هم سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد با جان‌باختن ۲۱۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات