تاریخ انتشار : شنبه 1 شهریور 1399 - 19:01
کد خبر : 1837

وعده تازه ترامپ برای توافق با ایران

وعده تازه ترامپ برای توافق با ایران

«دونالد ترامپ» که پیشتر وعده توافق با ایران ظرف مدت کمتر از یک ماه پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را می‌داد، حالا زمان این توافق احتمالی را کاهش داده و به یک هفته رسانده است. به گزارش ایران مامن به نقل از عصر ایران که وب سایت کاخ سفید را منبع درج

«دونالد ترامپ» که پیشتر وعده توافق با ایران ظرف مدت کمتر از یک ماه پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را می‌داد، حالا زمان این توافق احتمالی را کاهش داده و به یک هفته رسانده است.

به گزارش ایران مامن به نقل از عصر ایران که وب سایت کاخ سفید را منبع درج اظهارات ترامپ قرار داده،  رئیس جمهوری آمریکا دیروز (جمعه) در سخنانی در نشست “شورای سیاست‌گذاری ملی” در شهر “آرلینگتون” ایالت “ویرجینیا” با اشاره به سیاست دولت خود در اعمال فشار حداکثری علیه ایران گفت: ما شدیدترین تحریم‌‌های تاریخ ایالات متحده را علیه ایران اعمال کردیم و این هفته هم روند بازگرداندن تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران را فعال کردیم تا تمامی تحریم‌های قبلی سازمان ملل که به تعلیق درآمده بود، دوباره برقرار شوند.

ترامپ در ادامه مدعی شد: من قبلاً گفته‌ام که پس از پیروزی در انتخابات  ظرف یک ماه با ایران به توافق می‌رسیم، اما الان می‌گویم ممکن است حتی ظرف یک هفته به توافق برسیم. … آنها فقط منتظر هستند که ببینند اگر من پیروز شوم، توافق کنند. اگر به هر دلیلی پیروز نشدیم، آنها می روند (تا با دولت جو بایدن) به یک توافق عالی دیگر برسند. مثل توافق قبلی ( برجام) که به آن‌ها ۱۵۰ میلیارد دلار برای هیچ دادیم.  مهم‌تر این که ما به آن‌ها ۱.۸ میلیارد دلار پول نقد دادیم. نقد نقد! هواپیماهای بوئینگ ۷۵۷ آن را بار زدند و فرستادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات