تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 مهر 1399 - 22:00
کد خبر : 2475

مجلس انقلابی؛ با دست پس می‌زنی با پا پیش می‌کشی

مجلس انقلابی؛ با دست پس می‌زنی با پا پیش می‌کشی

هنوز یک هفته از ماجرای تحویل دناپلاس ۶۰۰ میلیونی به نمایندگان مجلس نگذشته که سهمیه ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا برای اعضای مجلس یازدهم امروز پنجشنبه سوم مهرماه خبرساز شد. در جریان دناپلاس، نماینده تهران اظهار داشته خودروی اعطایی را نمی‌خواهد. نماینده قزوین گفته دناپلاس کارش را راه نمی‌اندازد و برای رفتن به کوه و کمر شاسی‌بلند

هنوز یک هفته از ماجرای تحویل دناپلاس ۶۰۰ میلیونی به نمایندگان مجلس نگذشته که سهمیه ۱۵۰۰ واکسن آنفلوآنزا برای اعضای مجلس یازدهم امروز پنجشنبه سوم مهرماه خبرساز شد.

در جریان دناپلاس، نماینده تهران اظهار داشته خودروی اعطایی را نمی‌خواهد. نماینده قزوین گفته دناپلاس کارش را راه نمی‌اندازد و برای رفتن به کوه و کمر شاسی‌بلند می‌خواهد. امروز هم نماینده خلخال به روزنامه آرمان گفته نه پژو می‌خواهیم نه دنا فقط می‌خواهیم آبرویمان حفظ شود.

امروز پس از انتشار خبر اختصاص ۱۵۰۰ واکسن، «حسینعلی شهریاری» نماینده زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس این قضیه را تایید کرد و گفت من موافق دریافت واکسن‌ها نبودم.

به گزارش ایران مامن، همزمان مدیرکل سلامت مجلس اعلام کرده واکسن‌ها را به سازمان غذا و دارو برگردانده‌اند تا به مصرف مراکز درمانی برسد.

توالی این رخدادها این پرسش را مطرح می‌سازد که چه تعداد از این امتیازها وجود دارد که رسانه‌ای نمی‌شود و لااقل در همین موردِ واکسن اساسا چه کسی یا کسانی با چه منافع و بده‌بستانی متولی رانت بهداشتی برای نمایندگان مجلس انقلابی شده‌اند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات