تاریخ انتشار : جمعه 16 آبان 1399 - 18:07
کد خبر : 3105

واکسن کرمانشاهی برای توقف کرونا

واکسن کرمانشاهی برای توقف کرونا

دکتر «محمودرضا مرادی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پنجشنبه ۱۵ آبان با اشاره به ارایه گزارش نهایی داوران و تایید علمی داروی «MAB۹۸» مربوط به بیماران کرونایی اظهار داشت: این دانشگاه به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای تولید انبوه این دارو در سازمان غذا و دارو است.   به گفته «علی مصطفایی» سازنده این دارو، نکته

دکتر «محمودرضا مرادی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پنجشنبه ۱۵ آبان با اشاره به ارایه گزارش نهایی داوران و تایید علمی داروی «MAB۹۸» مربوط به بیماران کرونایی اظهار داشت: این دانشگاه به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای تولید انبوه این دارو در سازمان غذا و دارو است.

 

به گفته «علی مصطفایی» سازنده این دارو، نکته مثبت گیاهی بودن دارو است و تاکنون هیچ عارضه‌ای جانبی در بیماران به همراه نداشته است. استفاده از این دارو در مراحل اولیه بیماری موجب بهبود ۱۰۰ درصدی بیماران می‌شود اما در مراحل پیشرفته بیماری کووید۱۹ نیز کاربرد دارد.

 

به گزارش ایران مامن، بر اساس تازه‌ترین آمار از مبتلایان و قربانیان کرونا که امروز جمعه شانزدهم آبان اعلام شد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۸۶۴ نفر مبتلا شده و ۴۲۴ نفر هم بر اثر کرونا جان خود را در کشورمان از دست داده‌اند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات