تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 12:34
کد خبر : 3460

وزارت بهداشت چندپاره و مردم سرگردان

وزارت بهداشت چندپاره و مردم سرگردان

در شدیدترین وضعیت شیوع کرونا که آمار رسمی و روزانه قربانیان به سمت ۵۰۰ نفر خیز برداشته، اختلافات در وزارت بهداشت به عنوان مسئول اصلی نجات مردم به بالاترین حد خود رسیده است. به گزارش ایران مامن، این اختلافات منحصر به راس وزارتخانه نیست و استعفای معاون تحقیقات و سلامت و نیز دبیر شورای مشورتی

در شدیدترین وضعیت شیوع کرونا که آمار رسمی و روزانه قربانیان به سمت ۵۰۰ نفر خیز برداشته، اختلافات در وزارت بهداشت به عنوان مسئول اصلی نجات مردم به بالاترین حد خود رسیده است.

به گزارش ایران مامن، این اختلافات منحصر به راس وزارتخانه نیست و استعفای معاون تحقیقات و سلامت و نیز دبیر شورای مشورتی کرونا نوک کوه یخی است که پیش چشم مردم قرار گرفته است.

در سطوح پایین‌تر هم بی‌برنامگی و عدم هماهنگی چشمگیر و تعجب برانگیز است. به طور مثال «مینو محرز» عضو کمیته علمی ستاد مبارزه با کرونا می‌گوید بیماران برای مراجعه به پزشک وقت تلف نکنند.

از سوی دیگر «مسعود مردانی» دیگر عضو شاخص این کمیته همزمان به رسانه‌ها گفته ۸۵ درصد مبتلایان به کرونا نیازی به مراجعه به مراکز درمانی ندارند.

مردانی برای مبتلایان خفیف آویشن و شربت زوفا را تجویز کرده و این در حالی است که بعضی از متخصصان می‌گویند به هیچ وجه نباید از داروهای گیاهی استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات