تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آذر 1399 - 23:40
کد خبر : 3579

زنگ خطر بازگشت داعش

زنگ خطر بازگشت داعش

«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق روز پنجشنبه ششم آذرماه اظهار داشت شاخه‌هایی از گروه تروریستی داعش بار دیگر فعالیت‌هایشان را در بخش‌هایی از عراق گسترش داده‌اند.   به گفته وی ما اطلاعاتی در اختیار داریم که گروه داعش در مناطق انبار، کرکوک و دیاله و برخی نواحی نینوا حضور دارد. به گزارش ایران مامن،

«فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق روز پنجشنبه ششم آذرماه اظهار داشت شاخه‌هایی از گروه تروریستی داعش بار دیگر فعالیت‌هایشان را در بخش‌هایی از عراق گسترش داده‌اند.

 

به گفته وی ما اطلاعاتی در اختیار داریم که گروه داعش در مناطق انبار، کرکوک و دیاله و برخی نواحی نینوا حضور دارد.

داعش

به گزارش ایران مامن، یک ماه پیش یعنی اوایل آبان‌ماه وزارت دفاع آمریکا پنتاگون مدعی شکل‌گیری کانونی از تروریست‌های تکفیری داعش در قاره آفریقا شد.

 

از زمان حمله آمریکایی‌ها به مقر ابوبکر البغدادی رهبر داعش (آبان۹۸) و نابودی وی، گزارش‌های متعددی از اوج‌گیری فعالیت شاخه‌های مختلف این گروه در آسیای‌مرکزی، افغانستان و کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا منتشر شده و بسیاری نگرانند بر اثر رخدادهایی مانند درگیری‌های نظامی در منطقه، بار دیگر وقایع سال ۹۳ عراق و ایجاد خلافت اسلامی به مرکزیت موصل تکرار شود.

 

در همین ارتباط امروز سازمان امنیت ملی عراق از کشف ۷۰۰ کیلوگرم ماده منفجره سی-فور در غرب بغداد خبر داد که گمانه افزایش تحرکات تروریستی در خاک عراق را تقویت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات