تاریخ انتشار : جمعه 7 آذر 1399 - 18:04
کد خبر : 3606

شلیک صهیونیستی به مغز هسته‌ای ایران

شلیک صهیونیستی به مغز هسته‌ای ایران

نیمروز هفتم آذرماه «محسن فخری زاده» چهره برجسته هسته‌ای در منطقه آبسرد دماوند در استان تهران هدف عملیاتی تروریستی قرار گرفت. یدیعوت آحارونوت اولین رسانه اسرائیلی بود که از این ترور خبر داد.   این رخداد حدود پنج ماه پس از انفجار سالن سانتریفیوژهای نسل جدید تاسیسات نطنز اتفاق می‌افتد.   به گزارش ایران مامن،

نیمروز هفتم آذرماه «محسن فخری زاده» چهره برجسته هسته‌ای در منطقه آبسرد دماوند در استان تهران هدف عملیاتی تروریستی قرار گرفت. یدیعوت آحارونوت اولین رسانه اسرائیلی بود که از این ترور خبر داد.

 

این رخداد حدود پنج ماه پس از انفجار سالن سانتریفیوژهای نسل جدید تاسیسات نطنز اتفاق می‌افتد.

 

به گزارش ایران مامن، پس از اعلام خبر این عملیات تروریستی، برخی به مقایسه جایگاه محسن فخری زاده با سردار قاسم سلیمانی پرداخته از تلاش‌های فراوان و مکرر صهیونیست‌ها برای شهادت این چهره شاخص برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی سخن گفته‌اند.

تصویری از محل عملیات تروریستی

 

پیش از این و طی سال‌های ۸۸ تا ۹۰ صهیونیست‌ها زنجیره‌ای از ترور‌های هسته‌ای را به راه انداخته و چهره‌هایی چون مجید شهریاری، مصطفی احمدی روشن، مسعود علیمحمدی، داریوش رضایی‌نژاد و رضا قشقایی فرد را به شهادت رساندند.

 

همچنین طی سال‌های اخیر رسانه‌ها بارها از حملاتی موشکی و هوایی به مواضع منتسب به سپاه پاسداران در سوریه خبر داده‌اند. رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی همین دو روز پیش بود که از از هدف قرار گرفتن این مواضع در منطقه دیرالزور خبر دادند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات