تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 14:44
کد خبر : 8421

سماجت کرونای دلتای هندی

سماجت کرونای دلتای هندی

بنابر آخرین اظهارات رئیس‌جمهوری، وضعیت فوتی‌های کرونا در ایران بر مبنای میلیون نفر از ۵۰کشور منجمله آمریکا، سوئیس و انگلیس بهتر بوده و این یعنی اقدام بی‌نظیر دولت در بخش سلامت از دوره هخامنشیان تاکنون.   همزمان، سخنگوی ستاد کرونا باز هم تاکید کرد روند اپیدمی در استان‌های کشور به‌جز هرمزگان و سیستان و بلوچستان

بنابر آخرین اظهارات رئیس‌جمهوری، وضعیت فوتی‌های کرونا در ایران بر مبنای میلیون نفر از ۵۰کشور منجمله آمریکا، سوئیس و انگلیس بهتر بوده و این یعنی اقدام بی‌نظیر دولت در بخش سلامت از دوره هخامنشیان تاکنون.

 

همزمان، سخنگوی ستاد کرونا باز هم تاکید کرد روند اپیدمی در استان‌های کشور به‌جز هرمزگان و سیستان و بلوچستان نزولی است تا جایی که زنجانی‌ها بعد از یک ماه از یک روز بدون فوتی کرونا خبر دادند.

 

از سوی دیگر دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آغاز تزریق واکسن ایرانی برکت در این شهر خبر داده است.

 

در فضایی که امیدواری‌ها برای کنترل کرونا به گوش می‌رسد یک موسسه پژوهشی-پزشکی هندی نتایج تحقیقاتش را منتشر ساخته که مدعی است گونه هندی کووید۱۹ موسوم به دلتا حتی کسانی را که دوز دوم واکسن کرونا را دریافت داشته‌اند درگیر می‌سازد. البته در میان نمونه‌های واکسینه شده، مبتلایان به دلتا دچار مرگ و میر نشده‌‌اند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات