تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 12:58
کد خبر : 3820

تحقیر بارسا در نیوکمپ

تحقیر بارسا در نیوکمپ

دو تیم بارسلونا و یوونتوس برای صدر نشینی در گروهG و راهیابی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. یک تقابل مسی و رونالدوی دیگر. بازی با برتری نسبی یووه آغاز شد. در دقیقه یازده رونالدو از سمت چپ به درون محوطه بارسا تاخت و با برخوردی نه چندان جدی روی زمین

دو تیم بارسلونا و یوونتوس برای صدر نشینی در گروهG و راهیابی به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند. یک تقابل مسی و رونالدوی دیگر.

بازی با برتری نسبی یووه آغاز شد. در دقیقه یازده رونالدو از سمت چپ به درون محوطه بارسا تاخت و با برخوردی نه چندان جدی روی زمین غلطید و داور نقطه پنالتی را نشان داد. برتری یووه ادامه داشت و در دقیقه ۲۰ اینبار با همکاری کوادرادو و مکینی دروازه بارسا باز شدتا دفاع زخم پذیر بارسا نمایان شود.

در نیمه دوم هم چیزی برای بارسا تغییر نکرد؛ ادامه کابوس برای بارسا. دقیقه ۵۰ که رسید توپ به دست مدافع بارسا اصابت کرد که به معنی یک پنالتی دیگر بود. رونالدو اینبار هم پنالتی را به ثمر نشاند.

پیرلو نیز سیستم یووه را از ۴-۳-۱-۲ به ۴-۴-۲ تغییر داد تا بلوک هشت نفره ای مقابل مسی و یارانش قرار دهد.

بعد از گل سوم بارسا کمی به خود آمد ولی در حمله سردرگم به نظر می رسید؛ ناهماهنگ، تعویض های بی ثمر کومان و پایان بازی، نزدیک شدن کومان به درب خروجی؛ تحقیر کاتالان ها.

یوونتوس با این پیروزی با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه G قرار گرفت تا منتظر تیم دوم گروه H باشد و بارسا نیز با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر به مصاف تیم اول این گروه خواهد رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 31 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات