تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آذر 1399 - 0:06
کد خبر : 3925

خواب عجیب درباره امام/ مشاجره رهبری و حیدر علی اف

خواب عجیب درباره امام/ مشاجره رهبری و حیدر علی اف

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۷۶ /  ۱۲ شعبان ۱۴۱۸ / ۱۳ دسامبر ۱۹۹۷ آقاى حبیب ‏الله عسگراولادى عضو مجمع تشخیص و دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درخواست داشت در اجلاس کنگره مؤتلفه شرکت‏ کنم؛ نپذیرفتم.   یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۷۶ آقاى [محمدرضا] مخبر [دزفولی]، مسئول کمیسیون مشورتى شوراى عالى انقلاب فرهنگى‏ آمد. گزارش تحقیقات درباره وضع سیاسى

شنبه ۲۲ آذر ۱۳۷۶ /  ۱۲ شعبان ۱۴۱۸ / ۱۳ دسامبر ۱۹۹۷

آقاى حبیب ‏الله عسگراولادى عضو مجمع تشخیص و دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درخواست داشت در اجلاس کنگره مؤتلفه شرکت‏ کنم؛ نپذیرفتم.

 

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۷۶

آقاى [محمدرضا] مخبر [دزفولی]، مسئول کمیسیون مشورتى شوراى عالى انقلاب فرهنگى‏ آمد. گزارش تحقیقات درباره وضع سیاسى و دینى دانشجویان را آورد؛ اکثریت نیرومندى، گرایش مذهبى دارند و اقلیتى گرایش سیاسى. براى تکمیل تحقیق استمداد کرد.

آقایان جواد مقصودى و ابوالفضل توکلى‏ بینا آمدند. خواستند که در کنگره حزب مؤتلفه اسلامی شرکت‏ کنم ‏که نپذیرفتم. براى تجدید حیات جناح‏شان که پس از انتخابات، ضعیف و پژمرده شده، چاره‌جویى ‏کردند و از ضعیف‏ شدن موقعیت رهبرى اظهار نگرانى نمودند. آقاى مقصودى، خوابى نقل کرد که در ایام حج در مکه دیده است که آیت ‏الله خامنه‌اى، مشغول ایراد خطبه‌هاى جمعه بوده‌اند. پس از انجام خطبه اول، برنامه ایشان قطع شده و وقتى ‏که پیگیرى‏ کرده‌اند، معلوم شده در کنار میکروفون خوابیده‌اند. شب بعد، خواب دیگرى دیده ‏که امام را تشییع ‏جنازه مى‌کرده‌اند؛ در حالى‏ که امام روى تابوت نشسته‌اند و دست‏شان آویزان است‏ که مُعَبرّى این را هم به ضعف رهبرى تعبیر کرده‌اند.

دکتر ابراهیم چهرازى آمد و استمداد کرد، براى نزاعى‏ که با جمعى دیگر بر سر معامله زمین بیمارستان روانى‌اش دارند. چند سال قبل قولنامه‏ کرده‌اند، سپس خودش نکول‏ کرده و حاضر شده جریمه نکول را بپردازد، ولى دادگاه به انجام معامله حکم‏ کرده و نیز پرونده‌هایی که علیه او در دادگاه انقلاب به اتهام اهانت به رهبرى درست‏ کرده‌اند.

شب میهمان رهبرى بودم. بیشتر مذاکراتمان درباره اجلاس سران سازمان ‏کنفرانس‏ اسلامى و مذاکراتمان با میهمان‌ها در ملاقات‌ها گذشت. ایشان از مذاکراتش راضی است. در مذاکره با حیدر علی‏ اُف رییس ‏جمهور آذربایجان مذاکراتشان به مشاجره کشیده و از اظهارات عزت بگوویچ رییس‏ جمهور بوسنی و هرزگوین بدشان آمده است. از مذاکرات با امیرعبدالله ولیعهد عربستان سعودی راضى بودند و گفتند به صراحت گفته که اگر آقاى هاشمى نبودند این کنفرانس در تهران تشکیل نمی ‌شد.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات