تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 17:45
کد خبر : 4253

تغییر رنگ شهرها؛ رفع بعضی محدودیت‌های کرونایی

تغییر رنگ شهرها؛ رفع بعضی محدودیت‌های کرونایی

پایگاه خبری پلیس راهور امروز اعلام کرده با توجه به کاهش آمار مبتلایان و متوفیان روزانه مرتبط با بیماری کرونا و آخرین مصوبات جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا، تعداد زیادی از شهرهای کشور از گروه نارنجی به زرد تغییر یافتند.   در شهرهای گروه زرد ورود خودروها با پلاک های غیر بومی و خروج خودروها با

پایگاه خبری پلیس راهور امروز اعلام کرده با توجه به کاهش آمار مبتلایان و متوفیان روزانه مرتبط با بیماری کرونا و آخرین مصوبات جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا، تعداد زیادی از شهرهای کشور از گروه نارنجی به زرد تغییر یافتند.

 

در شهرهای گروه زرد ورود خودروها با پلاک های غیر بومی و خروج خودروها با پلاک های غیربومی با یک استثنا بلامانع بوده و محدودیت های تردد شبانه وجود ندارد.

 

استثنای تردد در شهرهای زرد مربوط به خودروهایی است که پلاک بومی شهرهای گروه نارنجی را دارند و اجازه تردد در هیچ یک از شهرهای کشور غیر از شهر خود را ندارند.  در صورت تردد این خودروها در جاده ها و شهرها از طریق دوربین ها مورد جریمه قرار می گیرند.

 

شهرهای گروه زرد در هر استان مشخص شده اند. شهر تهران هنوز در گروه نارنجی قرار دارد.

 

علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز امروز(شنبه ششم دی‌ماه) اعلام کرد:‌ در حال حاضر شهر با وضعیت قرمز کرونا نداریم و ۳۳۰ شهر زرد و ۱۰۸ شهر نارنجی هستند که امیدواریم این شهرهای نارنجی نیز به مرور به سمت وضعیت زرد حرکت کنند و میزان ابتلا و بستری در شهرهای مختلف کمتر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات