تاریخ انتشار : یکشنبه 14 دی 1399 - 18:51
کد خبر : 4482

۲۰۲۰؛ سالی که شاخ اینستاگرام از زمین چمن سبز شد

۲۰۲۰؛ سالی که شاخ اینستاگرام از زمین چمن سبز شد

در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی مشخص شد بیشترین پستی را که کاربران اینستا لایک کرده‌اند متعلق به کریستیانو رونالدو است که در برای مارادونا نوشته شد.   رونالدو چند روز پیش به رقم ۲۵۰ میلیون فالور دست یافت تا جایگاه خود را به عنوان شاخ‌ترین شاخ اینستاگرام محکم کند؛ بازیکنی که اکنون ۱۰۲ گل ملی

در پایان سال ۲۰۲۰ میلادی مشخص شد بیشترین پستی را که کاربران اینستا لایک کرده‌اند متعلق به کریستیانو رونالدو است که در برای مارادونا نوشته شد.

 

رونالدو چند روز پیش به رقم ۲۵۰ میلیون فالور دست یافت تا جایگاه خود را به عنوان شاخ‌ترین شاخ اینستاگرام محکم کند؛ بازیکنی که اکنون ۱۰۲ گل ملی دارد و می‌خواهد با زدن ۷گل دیگر، رکورد علی دایی را از چنگ او درآورد و در تعداد گله‌های ملی هم شاخ شود.

 

کریستیانو در ماه نوامبر و با منتشر شدن اخباری مبنی بر مرگ دیگو مارادونا بر اثر سکته قلبی خیلی زود واکنش نشان داد و در یک پست احساسی، نسبت به مرگ دیگو ابراز تاسف کرد؛ پستی که با ۱۹.۷ میلیون، پرلایک‌ترین ۲۰۲۰ شد.

 

پست لیونل مسی رقیب بزرگ رونالدو درباره مرگ مارادونا هم با ۱۶.۴ میلیون لایک در رتبه سوم قرار دارد. رتبه دوم هم در ماه آگوست در صفحه چدویک بوسمن بازیگر آمریکایی نقش «پلنگ سیاه» ثبت شد.

چدویک بوسمن بازیگر پلنگ سیاه

چدویک بوسمن بازیگر پلنگ سیاه

 

رتبه بعدی فهرست پست‌هایی که بیشترین لایک را دریافت کرده‌اند به لبرون جیمز، ستاره بزرگ بسکتبال اختصاص دارد. او که در رثای دوست خود کوبی براینت اسطوره بسکتبال دنیا بعد از درگذشت او در سانحه سقوط بالگرد، پستی احساسی در اینستاگرام منتشر کرده بود برای این پست ۱۵.۵ میلیون لایک دریافت کرده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات