تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 - 12:32
کد خبر : 5153

مبارزان فجازی کرونا یا مزدوران کووید۱۹؟

مبارزان فجازی کرونا یا مزدوران کووید۱۹؟

هشتگ واکسن بخرید بارها در فضای مجازی داغ شد.   عده ای از اهالی رسانه یا مرتبطین با رسانه‌ها هم این هشتگ را مطالبه ملی عنوان کرده و سیاست‌های وزارت بهداشت را زیر سوال بردند.   فارغ ازاینکه تهیه واکسن و ریشه‌کن شدن کرونا آرزوی تک تک افراد جامعه است نگاهی به صفحه مجازی این

هشتگ واکسن بخرید بارها در فضای مجازی داغ شد.

 

عده ای از اهالی رسانه یا مرتبطین با رسانه‌ها هم این هشتگ را مطالبه ملی عنوان کرده و سیاست‌های وزارت بهداشت را زیر سوال بردند.

 

فارغ ازاینکه تهیه واکسن و ریشه‌کن شدن کرونا آرزوی تک تک افراد جامعه است نگاهی به صفحه مجازی این افراد نشان می‌دهد در کنار هشتگ خرید واکسن چند روز قبل از شروع جشنواره فجر جمعیت زیادی به دعوت تهیه کننده فیلم «ابلق» ساخته «نرگس آبیار» برای اکران خصوصی فیلم در جهت هشتگ‌زنی در فضای مجازی دور هم جمع شده‌اند.

این جمعیت که بدون نیاز ضروری جهت پوشش خبری در مراسم مرحومان میناوند و شجریان حضور داشتند در سفر به کیش و قشم پیشتازند و در جوجه‌خوران آخر هفته در شمال و لب دریا حضور دارند، درحالی که هشتگ می‌زنند ماسک بزنید، سفر نروید و در خانه بمانید و در عین حال در دورهمی ‌شان در کافه‌ها و رستوران‌ها از مردمی می‌نالند که رعایت نمی‌کنند و مسوولینی که بی فکرند و …

در این یک بام و دوهوای کرونا، عضو فلان حزب و همسرش  و فلان نجار که روزگاری در رسانه بوده و اینفلوئنسری که روزگاری چند خطی در یک مجله نوشته و کارمند قراردادی شهرداری منطقه چند اگر برای رسالت هشتگ‌زنی در این تجمع‌ها نبودند و به هشتگی که میزنند عمل‌‌می‌کردند، کرونا زودتر شکست می‌خورد.

 

گاهی مبارزان فجازی کرونا خود دلیل انتشار این ویروسند. کمی بیشتر مراقب باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات