تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 15:07
کد خبر : 5319

امنیت زن؛ ابتذال بجای مطالبه

امنیت زن؛ ابتذال بجای مطالبه

انتشار ویدئویی از آزار خیابانی یک دختر در پیاده‌روهای مشهد با عنوان «این فیلم ترسناک است» سبب شده تا پاره‌ای با زنِ بازیگر این ویدئو -که سازندگان مدعی دوربین مخفی بودن آن هستند – همذات پنداری کنند.   به گزارش ایران مامن، بسیاری از دانشجویان معماری مشهد در فضای مجازی مدعی شده‌اند، سازنده ویدئو خود

انتشار ویدئویی از آزار خیابانی یک دختر در پیاده‌روهای مشهد با عنوان «این فیلم ترسناک است» سبب شده تا پاره‌ای با زنِ بازیگر این ویدئو -که سازندگان مدعی دوربین مخفی بودن آن هستند – همذات پنداری کنند.

 

به گزارش ایران مامن، بسیاری از دانشجویان معماری مشهد در فضای مجازی مدعی شده‌اند، سازنده ویدئو خود متهم به آزار است و باقیِ مردان آزاردهنده در فیلم هم بازیگرند نه مردم عادی.

این فیلم که نمونه خارجی و عربی آن بارها در فضای مجازی دیده شده درحالی دست به دست می‌شود که صحت آن مشخص نیست.

 

نبود شفافیت و صداقت در فضای عمومی رسانه‌ها به‌خصوص مجازی‌ها در سراسر جهان وجود دارد، با این حال در کشور ما به دلیل امنیتی شدن اغلب شئونات و کژکارکردی قانون، سرریز همه مسائل و زد و خوردها و گروکشی‌‌ها و انتقام‌جویی‌ها از فضای مجازی سر در آورده و سبب بی‌اعتمادی شدید مخاطب می‌شود.

 

در این فضا بدون هیچ کنترلی هر گونه مطلبی در آن قابل انتشار است و گاهی مسائلی چون آزار زنان به جای مطالبه به ابتذال کشیده می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات