تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 15:39
کد خبر : 5373

 تقاضایی برای بازنگری در مجمع به بهانه اظهارات اخیر محسن رضایی

 تقاضایی برای بازنگری در مجمع به بهانه اظهارات اخیر محسن رضایی

سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر حکومت ایران بر ۵۰۰ میلیون نفر در ۲۵ کشور جهان را در تضاد کامل با مصلحت نظام می‌توان ارزیابی کرد و چه بسا همین سخنان دستاویزی برای حمله به سیاست خارجی تهران قرارگیرد.   از دید طیف وسیعی از ناظران، اصولا انتظارات از عملکرد این مجمع پس

سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر حکومت ایران بر ۵۰۰ میلیون نفر در ۲۵ کشور جهان را در تضاد کامل با مصلحت نظام می‌توان ارزیابی کرد و چه بسا همین سخنان دستاویزی برای حمله به سیاست خارجی تهران قرارگیرد.

 

از دید طیف وسیعی از ناظران، اصولا انتظارات از عملکرد این مجمع پس از فوت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان و وظایف محوله قانونی آن هماهنگی ندارد و نیاز به بازنگری جدی در ترکیب اعضا یا بازنگری در قوانین و مقررات کارکردی این مجمع احساس می شود.

 

منتقدان می‌گویند، موضوعاتی چون تلاش برای ارتقای این مجمع به جایگاه مجلس سنا به بهانه تطابق طرح‌ها و لوایح مصوب با اسناد بالادستی، مسکوت گذاشتن تصویب مقررات جهانی مبارزه با پولشویی بدون ذکر دلایل منطقی، مصاحبه‌های گاه و بیگاه اعضای حقیقی و حقوقی در رابطه با تمام امور حاکمیتی و غیرحاکمیتی نشان از اختلال این مجمع در عملکرد کلی نظام دارد.

 

آیا زمان آن نرسیده است که دلسوزان نظام از رهبر معظم انقلاب برای سامان‌دادن به بی‌سامانی این مجمع تقاضا کنند؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات