تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 - 23:13
کد خبر : 692

کرونا کماکان پابرجا است

کرونا کماکان پابرجا است

کرونا کماکان پابرجا است روند گرم شدن هوا و کاهش آمار رسمی مبتلایان و قربانیان کرونا برای بسیاری از شهروندان به معنای خروج از بحران همه‌گیری این بیماری است. وزیر بهداشت اما درباره خطر شیوع کرونا و خوش‌باوری درباره پایان یافتن این بیماری هشدار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری «ایرنا»، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان

کرونا کماکان پابرجا است

روند گرم شدن هوا و کاهش آمار رسمی مبتلایان و قربانیان کرونا برای بسیاری از شهروندان به معنای خروج از بحران همه‌گیری این بیماری است. وزیر بهداشت اما درباره خطر شیوع کرونا و خوش‌باوری درباره پایان یافتن این بیماری هشدار می‌دهد.

کرونا همچنان پابرجا است

به گزارش خبرگزاری «ایرنا»، دکتر «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شنبه شب دهم خردادماه پس از دیدار با تولیت آستان قدس رضوی در جمع خبرنگاران از لغو محدودیت ساعت زیارت در صحن‌های حرم مطهر رضوی و انجام زیارت با نظارت آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد.

با این حال نمکی تصریح کرد مردم دچار خوش باوری نسبت به تمام شدن بحران کرونا نشوند زیرا با رعایت نکردن مسایل بهداشتی و در اثر بی‌توجهی این ویروس می‌تواند با موج سنگین‌تر بازگردد.

طی ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز شنبه دهم خردادماه، بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ابتلای ۲۲۸۲ به کرونا محرز شد و در این مدت ۵۷ تن نیز جان خود را از دست دادند.

با احتساب این افراد، آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۱۴۸ هزار و ۹۵۰ تن و شمار قربانیان به ۷۷۳۴ نفر رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات