تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 - 23:42
کد خبر : 9475

از هشدار بایدن تا همتی

از هشدار بایدن تا همتی

*در دیدار «جو بایدن» با «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق، دست نوشته رئیس جمهور آمریکا که نوشته کشورش آماده واکنش به حملات است خبرساز شد. رسانه‌ها این تصویر را هشداری به ایران عنوان کرده‌اند. *«وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در چین با مقامات این کشور درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کرد. آمریکایی‌ها

*در دیدار «جو بایدن» با «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق، دست نوشته رئیس جمهور آمریکا که نوشته کشورش آماده واکنش به حملات است خبرساز شد. رسانه‌ها این تصویر را هشداری به ایران عنوان کرده‌اند.

*«وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا در چین با مقامات این کشور درباره موضوع مذاکرات هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کرد. آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند به دنبال محدودیت فروش نفت ایران به چین در صورت شکست مذاکراتند.

 

*عبدالناصر همتی رئیس کل سابق بانک مرکزی درباره بی عملی دولت و وضعیت انتشار پول پرقدرت در چهارماه نخست امسال هشدار داد. به گفته همتی ۸میلیارد دلار بودجه ۱۴۰۰ کفاف نیازهای کشور به دارو و کالاهای اساسی را نمی‌دهد.

 

*«اسکای نیوز» مدعی شده به پنج سند محرمانه درباره برنامه حمله سایبری گسترده ایران به کشورهای غربی دست یافته است.

 

*وزارت اطلاعات از کشف محموله سنگین مهمات و سلاح موساد خبر داد که در حال ورود از مرزهای غربی به کشور بوده است.

 

*بر اساس نظرسنجی ایسپا، واتساپ پرکاربردترین اپلیکیشن پیام‌رسان نزد ایرانی ها است و بیش از ۷۱درصد افراد بالای ۱۸ سال از آن استفاده می کنند. اینستا با حدود ۵۳ و تلگرام با حدود ۴۰ در رتبه های بعدی قرار دارند. کاربران روبیکا و سروش هم ۸.۶ و ۵.۱ درصد برآورد شده‌اند.

 

*پس از انتشار اخبار پاداش نجومی هیات مدیره بانک تجارت، اخباری درباره پاداش بالای ۵۰ میلیونی در مناطق آزاد منتشر شده است.

 

*وزیر آموزش و پرورش از گشایش مدارس در اول مهر امسال خبر داد. سخنگوی ستاد کرونا هم گفته مدارس می توانند از آبان ماه باز شوند.

 

*دادگستری خوزستان از آزادی بخش قابل توجهی از معترضان حوادث اخیر این استان خبر داد.

 

سعید مولایی جودوکار سابق تیم ملی که با پرچم مغولستان در المپیک مدال نقره گرفت، مدالش را به اسرائیلی‌ها پیشکش کرد.

 

*وزارت ورزش و جوانان از کاهش ۲۰درصدی نرخ زاد و ولد طی سه سال اخیر خبر داد.

 

*هواشناسی خطاب به کشاورزان و دامداران اعلام کرده پائیز کم بارشی خواهیم داشت. این سازمان همچنین درباره بروز بارندگی‌های آخر هفته در نواحی چون گیلان هشدار داده است.

 

*نماینده اهواز گفته به همت برنامه ریزی دولت، تعمیر کولر و یخچال برای مردم آرزو شده است.

 

*یک فوریت احداث آرامستان جدید در شورای شهر تهران تصویب شده و گفته می شود بهشت زهرا نهایتا تا سه سال دیگر ظرفیت دارد.

 

*به گزارش ایران مامن، آلودگی شدید هوای زاهدان با طوفان‌های کویری، کشف مزرعه بزرگ استخراج ارزهای دیجیتال با حدود ۲۵۰۰ ماینر، ادعای وزیر خارجه دولت نهم درباره رقص یکی از نزدیکان روحانی پس از تماس تلفنی وی با اوباما، اعلام وضعیت اضطراری در آلمان پس از انفجار تاسیسات مواد شیمیایی شهر لورکوزن و تعطیلی برنامه خندوانه بخاطر ابتلای عوامل آن به کرونا از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات