تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مرداد 1400 - 23:53
کد خبر : 9592

اوضاع بازارها در چله تموز

اوضاع بازارها در چله تموز

بازار سهام پس از جهش دیروز، در دهمین روز مرداد هم سبزپوش شد و شاخص کل با رشدی حدود ۶۵صدم درصدی به یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد رسید.   در اتفاقی بی‌سابقه در معاملات روز یکشنبه تعداد نمادهای سبزپوش بازار با تعداد نمادهایی که کاهش قیمت داشتند برابر شد.   در دومین روز هفته

بازار سهام پس از جهش دیروز، در دهمین روز مرداد هم سبزپوش شد و شاخص کل با رشدی حدود ۶۵صدم درصدی به یک میلیون و ۳۶۰ هزار واحد رسید.

 

در اتفاقی بی‌سابقه در معاملات روز یکشنبه تعداد نمادهای سبزپوش بازار با تعداد نمادهایی که کاهش قیمت داشتند برابر شد.

 

در دومین روز هفته و پس از افزایش نرخ ارز و رسیدن آن به ۲۵ هزار و ۵۰۰ بازار خودرو هم شاهد افزایش قیمت‌ها بود. مثلا ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۲۵ میلیون طی فقط یک روز به قیمت ۲۳۰ میلیون تومان رسید و پژو پارس ۲۵۴ میلیون قیمت خورد. پراید مدل ۱۱۱ هم مرز ۱۴۲ میلیونی را پشت سر گذاشت.

 

در بازار طلا هر چند سکه امامی به قیمت ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برگشت و برخلاف ده روز گذشته روند کاهشی بود اما تحلیلگران از افزایش تقاضا در این بازار خبر می‌دهند.

به گزارش ایران مامن، در بازار مسکن و ارز هم پایان دولت روحانی بهانه‌ای شد تا رسانه‌های اقتصادی بار دیگر روی رشد ۷۰۰درصدی بهای دلار و میانگین قیمت مسکن طی ۸ سال انگشت بگذارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات