تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 23:57
کد خبر : 10479

از مقاومت دفترداران مقابل برگ سبز خودرو تا شایعات شیائومی

از مقاومت دفترداران مقابل برگ سبز خودرو تا شایعات شیائومی

*همزمان با گزارش برخی رسانه‌ها درباره خرید و حتی اجاره شریکی مسکن توسط برخی خانوارها، وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی خود نوشت با توجه قانون جدید و تلاش‌های این وزارتخانه، مردم نگرانی از بابت مسکن خود نداشته باشند.   *در آستانه ورود رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، «وال

*همزمان با گزارش برخی رسانه‌ها درباره خرید و حتی اجاره شریکی مسکن توسط برخی خانوارها، وزیر راه و شهرسازی در صفحه شخصی خود نوشت با توجه قانون جدید و تلاش‌های این وزارتخانه، مردم نگرانی از بابت مسکن خود نداشته باشند.

 

*در آستانه ورود رافائل گروسی رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، «وال استریت ژورنال» مدعی توافق تازه میان دو طرف بر سر نصب مجدد تجهیزات نظارتی در تاسیسات ایران شد.

 

*سخنگوی ستاد کرونا خبر داد هفته آینده به عدد ۲ میلیون دوز تزریق واکسن در روز نزدیک خواهیم شد. رئیس عملیات مقابله با کرونا تهران هم خواستار تعلیق ممنوعیت تردد شبانه برای مراجعه شبانه‌روزی مردم به مراکز واکسیناسیون شد.

 

*رئیس جمعیت هلال احمر گفته به زودی ۱۰ میلیون دوز واکسن کرونا برای سنین ۱۲ تا ۱۸ سال وارد می‌شود.

 

*معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت طبق نظرسنجی تنها ۲۵ درصد والدین دانش‌آموزان مخالف بازگشایی مدارس هستند. سرپرست این وزارتخانه هم خبر داد «شاد» امسال رایگان است.

 

*پس از انتصاب‌های گوناگون در کابینه رئیسی از چهره‌های دولت احمدی نژاد، دفتر رئیس جمهوری اسبق اعلام کرد سفارش هیچکس را به دولت نکرده‌ایم.

 

*با وجود اعلام صریح دادستان کل کشور در زمینه سندیت برگ سبز خودرو، مجمع شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری اعلام کرد کلیه دفاتر کمافی‌السابق به کار خود ادامه دهند.

 

*دادستان کل کشور امروز هم در این باره سخن گفت و اظهار داشت خودداری دفترخانه‌ها از زدن وکالت نقل و انتقال خودرو تخلف است و دفترخانه‌ها نمی‌توانند افراد را به زدن سند قطعی مجبور کنند.

 

*پس از انتشار اخباری مبنی بر غیرفعال شدن گوشی‌های شیائومی، رئیس اتحادیه تلفن همراه اعلام کرد اختلالی در فعالیت این برند بر اثر تحریم‌ها ایجاد نمی‌شود. با این حال رسانه‌ها نوشتند گوشی‌های شیائومی وارداتی از اروپا دچار مشکل می‌شوند.

 

*شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پس از اعتراضات اخیر به برکناری امام جمعه لواسانات پاسخ داد وی خود برای خروج از مسئولیت ابراز تمایل کرده و این منطقه بر خلاف قبل امام جمعه مقیم می‌خواهد.

 

*تازه ترین کالایی که گرانی آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته تخم مرغ است که قیمت آن به هر عدد ۱۶۰۰ تومان رسیده است. رئیس اتحادیه بارفروشان هم از گرانی ۲۰ تا ۳۰ درصدی میوه به نسبت پارسال خبر داده است.

 

*پس از اظهارات اصلاح‌طلبان و نیز سیدمحمد خاتمی درباره «باند حکومتگر طالبان»، اسماعیل کوثری نماینده تهران گفت نظام به اصلاح‎طلبان لطف داشته که به آن‌ها اجازه می‌دهد حرف بزنند.

 

*با حضور اصغر عنابستانی در محل خدمت سرباز راهوری که چند ماه پیش به او سیلی زده بود و پس گرفتن متقابل شکایت‌ها همراه با عذرخواهی، این پرونده مختومه شد.

 

*تهرانی‌ها به طور متوسط  روزانه۳۱ دقیقه از عمرشان در ترافیک هدر می‌رود.

 

*به گزارش ایران مامن، پخش مستند «شاخ» در صدا و سیما از اعترافات میلاد حاتمی درباره خودش و دیگر گردانندگان سایت‌های شرط بندی، جایزه منتقدان جشنواره ونیز به فیلم ایرانی «زالاوا»، تولد پنج قلوها در شیراز، انتقاد مجدد پلیس از ایمنی خودروهای داخلی، به میدان آمدن زنان مخالف و حامی طالبان در افغانستان و … از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات