تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 - 14:59
کد خبر : 2432

۱۲ کنکور هولناک جهان/ این قسمت هند

۱۲ کنکور هولناک جهان/ این قسمت هند

امتحانات همیشه باهوش‌ترین دانش آموزان را ترسانده است. وقتی امتحان شروع می‌شود گاه عقل و تفکر منطقی خود را از دست می‌دهیم . قبل از امتحان هر فعالیت دیگری به غیر از خوردن و خوابیدن فراموش می‌شود . فشار امتحان گاه به حدی زیاد است که با تماشای جدول برنامه های امتحانی لرزه بر انداممان

امتحانات همیشه باهوش‌ترین دانش آموزان را ترسانده است. وقتی امتحان شروع می‌شود گاه عقل و تفکر منطقی خود را از دست می‌دهیم . قبل از امتحان هر فعالیت دیگری به غیر از خوردن و خوابیدن فراموش می‌شود .

فشار امتحان گاه به حدی زیاد است که با تماشای جدول برنامه های امتحانی لرزه بر انداممان می‌افتد.

به گزارش ایران مامن، از همان دوران کودکی که با امتحانات آشنا می‌شویم برای مدت طولانی با ما هستند. بعد از امتحانات دبستان و دبیرستان نوبت دانشگاه و امتحانات ورودی و مصاحبه‌ها است، حتی زمانی که شغلی بدست می آوریم از قبل برای ترک آن و ورود به شغل دیگر برنامه ریزی می کنیم.

آیا امتحانات مدرسه و دانشگاه ما را می ترساند؟ لیست ۱۲ آزمون دشوار جهان می‌تواند شما را در مقطعی کاملا جدید دیوانه کند.

وقتی می خواهید حقایقی درباره سخت‌ترین امتحانات جهان را بخوانید و گردآوری کنید، خواهید دید کاری آسان نیست، پس مقاومت کنید و بگذارید تخیلات شما به اوج برسد.

 

۱-آزمون خدمات مهندسی هند         

خدمات مهندسی هند فعالیت در بخش های غیرنظامی دولت برای مراقبت از سیستم مدیریتی و فنی است . بنابراین دولت باید نخبگان ارشد خود را از طریق آزمون های بسیار رقابتی تحت عنوان IES براساس  شایستگی داوطلبان انتخاب کند. به این خاطر آزمونی رقابتی در چهار مرحله برگزار می شود که شامل شش بخش است.

این کنکور شامل ۲ آزمون کتبی است که ١٢ ساعت طول می‌کشد و پس از آن یک تست شخصیت گرفته می شود.

هر ساله تعداد زیادی در این آزمون شرکت می‌کنند چون نتیجه قبولی در آن معتبرترین پست برای هر مهندس در هند است.

اما گزارشات نشان می دهد در سال ٢٠١٠ بیشتر از ١۵٧،۶۴٩ هزار و ۶۴۹ نفر در این آزمون شرکت کردند و فقط ۴٣۴ نفر انتخاب شدند . این سناریو هر ساله تکرار می شود. رییس جمهوری هند خود شخصا داوطلب‌های منتخب را در گروه A منصوب می‌کند.

منبع: Listovative

ادامه دارد…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات