تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مهر 1399 - 14:41
کد خبر : 2585

شامورتی‌بازی ترامپ با کرونا

شامورتی‌بازی ترامپ با کرونا

وقتی «دونالد ترامپ» اولین ساعات جمعه ۱۱مهر اعلام کرد همراه ملانیا، کرونا گرفته عده‌ای گفتند پیرمرد پرحاشیه بعد از افشای فرار مالیاتی و شکست در مناظره اول، سومین ضربه مهلک را خورده و تعدادی هم انتظار مرگش را داشتند. سه روز بعد ترامپ با انواع ژست از بیمارستان نظامی محل بستری خارج شد و در

وقتی «دونالد ترامپ» اولین ساعات جمعه ۱۱مهر اعلام کرد همراه ملانیا، کرونا گرفته عده‌ای گفتند پیرمرد پرحاشیه بعد از افشای فرار مالیاتی و شکست در مناظره اول، سومین ضربه مهلک را خورده و تعدادی هم انتظار مرگش را داشتند.

سه روز بعد ترامپ با انواع ژست از بیمارستان نظامی محل بستری خارج شد و در کاخ سفید ماسکش را برداشت تا چهره یک قهرمان پیروز بر کرونا را نمایش دهد.

به گزارش ایران مامن، شاید سال‌ها‌ طول بکشد تا بفهمیم اعلام کرونای ترامپ از ابتدا حقه بوده یا اینکه تیم تبلیغاتی‌اش خواسته تهدید را به فرصت تبدیل کند اما آنچه مشخص است، ترامپ فرصت‌‌های این ماجرا را برای بردن انتخابات به‌راحتی از دست نمی‌دهد.

بعضی می‌گویند جلب ترحم، توجه، همدلی و مظلوم‌نمایی یک پیرمردِ کرونازده، آورده این ماجرا است خصوصا که رئیس‌جمهوری یکدنده می‌تواند بی‌اعتنایی اولیه به کرونا و کارنامه فاجعه‌بارش را تا حدی زیر چهره «یک قربانی کرونا» قرار دهد.

برعکس، بعضی هم خروج مقتدرانه از بیمارستان و اینکه در زمان بستری توئیت‌های رگباری انتخاباتی را منتشر می‌ساخت نشانه سرپنجه‌بودن مقابل رقیب سالخورده دموکرات می‌بینند که می‌تواند بر ادامه مناظره‌ها تاثیر بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات