تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1399 - 14:47
کد خبر : 2606

۱۲ کنکور هولناک جهان/ آزمون سیسکو برای شاخ‌های فناوری

۱۲ کنکور هولناک جهان/ آزمون سیسکو برای شاخ‌های فناوری

«سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) شرکت آمریکایی چندملیتی و خوشه‌ای فناوری است که مرکز آن در شهر سن‌خوزه کالیفرنیا در مرکزسیلیکون‌ولی این ایالت کالیفرنیا قرار دارد .   این شرکت، سخت‌افزارهای شبکه و تجهیزات مخابراتی و دیگر خدمات و محصولات فناوری بالا را طراحی و تولید کرده و به فروش می‌رساند.   این شرکت از اعتبار

«سیسکو سیستمز» (Cisco Systems) شرکت آمریکایی چندملیتی و خوشه‌ای فناوری است که مرکز آن در شهر سن‌خوزه کالیفرنیا در مرکزسیلیکون‌ولی این ایالت کالیفرنیا قرار دارد .

 

این شرکت، سخت‌افزارهای شبکه و تجهیزات مخابراتی و دیگر خدمات و محصولات فناوری بالا را طراحی و تولید کرده و به فروش می‌رساند.

 

این شرکت از اعتبار خود برای برگزاری یکی از معتبرترین کنکورهای جهانی در حوزه فناوری استفاده کرده است یعنی آزمون بین المللی سی سی آی ای (گواهینامه کارشناسی درون شبکه سیسکو) CCIE (Cisco Certified Internetworking Expert)

 

از طریق این آزمون، «سیستم‌های سیسکو» مهارت‌های افرادی را که در آزمون‌های برنامه‌ریزی، عملکرد، عیب‌یابی سخت افزار شبکه انتخاب شده‌اند تایید می‌کند و گواهی می‌دهد.

 

این گواهی، معتبرترین گواهینامه در کل صنعت شبکه تلقی می‌شود. در حال حاضر تایید صلاحیت در این آزمون اصلا کار ساده‌ای نیست. بر اساس سیسکو، تنها ۳ درصد از همه مهندسانی که در این آزمون شرکت می‌کنند انتخاب و تأید صلاحیت می‌شوند.

 

داوطلبان باید یک آزمون دو مرحله‌ای را پشت سر بگذارند. نیمه اول یک آزمون کتبی است که دو ساعت طول می‌کشد و ٩٠ تا ١١٠ سوال دارد. یکی از شرایط ثبت نام در نیمه اول پرداخت  ٣۵٠ دلار است.

 

خوبی نیمه اول این است که نتایج بلافاصله اعلام می‌شود، دانشجویانی که آن را بگذرانند ١۵٠٠ دلار دیگر برای نیمه دوم امتحان پرداخت می‌کنند.

 

در نیمه دوم دانشجویان باید برای بخش عملی در آزمایشگاه که ۸ ساعت به طول می‌انجامد آماده شوند. از میان آن‌ها کمتر از ۱ درصد آنها انتخاب می‌شوند.

 

طی سال‌های گذشته برخی از شرکت‌های فناوری در ایران گواهی سیسکو را شرط استخدام در بالاترین رده‌های تخصصی خود قرار داده‌اند؛ آزمونی که بخاطر تحریم‌ها به سختی می‌توان وارد پروسه آن شد.

 

منبع: Listovative

 

۱۲ کنکور هولناک جهان/ این قسمت هند

۱۲ کنکور هولناک جهان/ این قسمت؛ آزمون سراسری حقوق در انگلیس  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات