تاریخ انتشار : جمعه 25 مهر 1399 - 22:22
کد خبر : 2773

رئیس‌جمهور زیر آتش بی‌سابقه مخالفان؛ تقاضای اعدام روحانی!

رئیس‌جمهور زیر آتش بی‌سابقه مخالفان؛ تقاضای اعدام روحانی!

اظهارات روز چهارشنبه بیست‌وسوم مهرماه «حسن روحانی» درباره صلح امام حسن (ع) و خواست اکثریت مردم، هنوز واکنش تند مخالفانش را به دنبال دارد.   بعد از حملات روزنامه‌های اصولگرا نظیر «کیهان» به رئیس‌جمهوری و هجوم توئیتری مخالفان روحانی، اظهارات «سیداحمد علم‌الهدی» امام جمعه مشهد هم خبرساز شد که در سی‌وسومین هفته برگزار نشدن نماز

اظهارات روز چهارشنبه بیست‌وسوم مهرماه «حسن روحانی» درباره صلح امام حسن (ع) و خواست اکثریت مردم، هنوز واکنش تند مخالفانش را به دنبال دارد.

 

بعد از حملات روزنامه‌های اصولگرا نظیر «کیهان» به رئیس‌جمهوری و هجوم توئیتری مخالفان روحانی، اظهارات «سیداحمد علم‌الهدی» امام جمعه مشهد هم خبرساز شد که در سی‌وسومین هفته برگزار نشدن نماز جمعه این شهر اظهار داشت: این که تاریخ اسلام را تحریف کرده و بگوییم راهکار ما این است که با دشمن بسازیم، با حادثه‌ ی سقیفه بنی ساعده چه فرقی دارد؟

 

اما تندترین جملات را «مجتبی ذوالنوری» رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توئیترش منتشر ساخت و نوشت: اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن با معاویه راخواست اکثر مردم از امام ذکر میکنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمیشوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود.

 

به گزارش ایران‌مامن این حملات طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده و تقریبا هر اظهارنظر و رفتار رئیس‌جمهوری به شکلی بی‌سابقه سیلی از توهین و حمله را متوجه روحانی می‌سازد.

 

پس از انتشار تصاویری از جلسه هماهنگی اقتصادی دولت در روز ۲۲مهرماه که نوع ماسکی روحانی توجهات زیادی را به خود جلب کرد، «علی‌اصغر عنابستانی» نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی در توییتی، حسن روحانی را «‌وقیح» خواند و نوشت: «کشور به حال خود رها شده و مردم در تامین مایحتاج خویش درمانده اند و زیر خط فقر دست و پا می‌رنند و و رییس جمهور در بند حفظ خط ریش خویش است. اف بر تو باد که ملتی را شرمنده کرده ای!»

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات