تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 - 21:15
کد خبر : 2978

برخلاف انتظار، قطر ۲-۰ ما را برد

برخلاف انتظار، قطر ۲-۰ ما را برد

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۷۶ / ۶ رجب ۱۴۱۸/ ۷ نوامبر ۱۹۹۷ از ساعت شش بعد از ظهر تا این لحظه – ساعت هشت شب – مسابقه فوتبال ایران و قطر را دیدم. در ورزشگاه دوحه برگزار شد. مستقیماً از شبکه دو ایران هم پخش شد. برخلاف امیدها و انتظارها دو بر صفر، به نفع قطر

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۷۶ / ۶ رجب ۱۴۱۸/ ۷ نوامبر ۱۹۹۷

از ساعت شش بعد از ظهر تا این لحظه – ساعت هشت شب – مسابقه فوتبال ایران و قطر را دیدم. در ورزشگاه دوحه برگزار شد. مستقیماً از شبکه دو ایران هم پخش شد. برخلاف امیدها و انتظارها دو بر صفر، به نفع قطر تمام شد و شانس رفتن ما به جام جهانى فرانسه را خیلى ‏کم ‏کرد. تیم ما بد بازى‏ کرد و قطرى‌ها خوب بازی ‏کردند. مربى خوب قطرى‌ها که اهل بوسنى است خوب ‏کارکرد.

در گزارش‌ها بحران عراق و آمریکا شدیدتر شده است. سه دور مذاکره هیأت اعزامى سازمان ملل با عراق هم بى‌نتیجه مانده و هیأت برگشته است. عراق اصرار دارد که اعضاى آمریکایى را در هیأت بازرسى نمى‌پذیرد و آمریکا تهدید مى‌کند.

امروز هم در خیلى جاهاى کشور باران داشتیم؛ مایه خوشحالى است. با آقاى حسین پورمحمدى (خیاط) در قم، تلفنى صحبت کردم که لباده‌ای مناسب براى کوه‌نوردى‌ام بدوزد؛ کمى‏ کوتاه و یقه باز.

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۷۶

از منزل رفتیم و ساختمان محل اجلاس سران کنفرانس اسلامى را دیدیم؛ سه شیفته در دست ساخت است. پیشرفت خوبى دارد. تعهد کرده‌اند که آذرماه تحویل بدهند، ولى ممکن است نتوانند به تعهد خود عمل‏ کنند؛ برعمل به تعهدشان تأکید کردم.

به دفتر رفتم. آقاى محمد محمدی رى‌شهرى دبیرکل جمعیت دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی منتظر بود. درباره ضعف قوه قضاییه و اشکال قانون دادگاه‌هاى عام و ضررهاى برخوردهاى جارى با شهردارى تهران و ضررهاى تبلیغات ثروت‌هاى بادآورده صحبت‏ کرد و چون مطالب ناتمام ماند، قرار شد وقت دیگرى مذاکره ‏کنیم.

جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام داشتیم. قبل از جلسه، آقاى یزدى رییس قوه ‏قضاییه مسأله برخوردهاى منفى و مضر آقاى آذرى قمی با رهبرى و نامه‌هاى به من، وزیر اطلاعات و رییس ‏جمهور را مطرح کرد و خواستار اقدام مناسب شد. خبر تظاهرات طلاب قم علیه او و درخواست اخراج او از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را داد. دیگران هم صحبت ‏کردند. قرار شد آقاى محمد یزدى و آقایان محمدی رى‌شهرى، قربانعلی دُرى نجف‏ آبادی، مرتضی مقتدایى و علی لاریجانى بررسى کنند. در اصل مسأله جریان موجود تضعیف ولایت فقیه هم پس از مشاوره با رهبرى فکرى بکنیم.

عصر آقاى حسن دانایى ‏فر مدیرعامل شرکت مهندسی سپاسد آمد و از برخورد حذفى آقاى یحیی رحیم‌صفوى فرمانده ‏کل سپاه در مورد خودش و بعضى فرماندهان دیگر گله ‏کرد.
آقاى اسحاق جهانگیرى وزیر صنایع و معادن آمد. از کُند شدن روال سازندگى ابراز نگرانى کرد.

بعد از نماز مغرب، آقاى دکتر حسن روحانى دبیر شورای‏عالی امنیت ملی آمد. درباره نابسامانى و مشکلات ناشى از برخورد نامعقول با شهردارى و پرونده‌سازى حفاظت اطلاعات ناجا علیه شخصیت‌ها و تحرکات مرموزى که علیه ولایت فقیه و رهبرى وجود دارد مذاکره ‏کردیم.

منبع: خاطرات هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

cvvxixmggn جمعه , ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۳۲

Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات