تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 19:07
کد خبر : 3548

حمله مرغی به کرونا

حمله مرغی به کرونا

وضعیت مرغ و قیمت آن که به حدود ۳۵هزار تومان رسیده، پای آخرین گوشتی را که کم و بیش در سفره‌های مردم یافت می‌شد، به جلسه پرسش و پاسخ از سخنگوی دولت کشید.   به گزارش ایران مامن، «علی ربیعی» امروز به خبرنگاران گفت قیمت مرغ قطعا به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.  

وضعیت مرغ و قیمت آن که به حدود ۳۵هزار تومان رسیده، پای آخرین گوشتی را که کم و بیش در سفره‌های مردم یافت می‌شد، به جلسه پرسش و پاسخ از سخنگوی دولت کشید.

 

به گزارش ایران مامن، «علی ربیعی» امروز به خبرنگاران گفت قیمت مرغ قطعا به ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

 

این در حالی است که دبیر انجمن صنفی مرغداران اصفهان گفته با ادامه وضع فعلی و نبود ذرت و سویا، رسیدن قیمت مرغ به ۴۰ هزار تومان دور از ذهن نیست.

 

در همین حال، مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران قاچاق مرغ را از عوامل گرانی دانسته و از مردم خواسته مرغ را گران نخرند و احتکار هم نکنند.

 

«رضا سالمی» به ایرنا گفته روزانه ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد به بازار تزریق می‌شود که باید کیلویی ۱۵ هزار تومان به دست مصرف‌کننده برسد.

مرغ

در همین حال، خبرگزاری صداو سیما تصاویری از ازدحام مردم در محل توزیع گوشت مرغ دولتی از جمله میدان بهمن تهران با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ منتشر کرده که روایتگر اولویت نیاز به مرغ بر پروتکل‌های کرونایی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات