تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آذر 1399 - 16:05
کد خبر : 4109

مُهر سبز بهارستان روی بلیت مسافران پرشمار پاستور

مُهر سبز بهارستان روی بلیت مسافران پرشمار پاستور

در انتخاباتی که با پایان دوره هشت‌ساله یک رئیس‌جمهور فرامی‌رسد امیدواری‌ها برای رسیدن به دومین جایگاه عالی نظام بیشتر می‌شود.   مجلس یازدهم هم امروز این امیدواری‌ها را بیشتر کرد و به اعضای محمع تشخیص و چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد، عارف، ولایتی، سعید جلیلی، محسن رضایی و در نهایت قالیباف اجازه داد بدون کناره‌گیری از مجمع

در انتخاباتی که با پایان دوره هشت‌ساله یک رئیس‌جمهور فرامی‌رسد امیدواری‌ها برای رسیدن به دومین جایگاه عالی نظام بیشتر می‌شود.

 

مجلس یازدهم هم امروز این امیدواری‌ها را بیشتر کرد و به اعضای محمع تشخیص و چهره‌هایی چون احمدی‌نژاد، عارف، ولایتی، سعید جلیلی، محسن رضایی و در نهایت قالیباف اجازه داد بدون کناره‌گیری از مجمع نامزد ریاست جمهوری شوند.

 

رئیس مجلس امروز در نطق خود تصریح کرده نباید فضا را برای ثبت نام کاندیداهای ریاست‌جمهوری محدود کنیم.

 

و اما تصمیم دیگر مجلس، مخالفت با پیشنهاد حذف نامزدی نظامیان بود. به این ترتیب، فرماندهان عالی‌رتبه قوای مسلح با سابقه تصدی لااقل ۶ سال جایگاه سرلشگری و بالاتر می‌توانند داوطلب ریاست جمهوری شوند.

 

این موضوع این روزها با واکنش‌های گوناگونی مواجه است. «محسن رفیق دوست» وزیر سپاه در دوره جنگ در این باره می‌گوید اگر یک سپاهی رئیس جمهور شود و تابع حرف رهبری باشد یک ساله مشکلات کشور حل می‌شود.

 

در مقابل، «محمد صادقی» نماینده سابق تهران اظهار داشته طرح‌های مجلس مغایر قانون اساسی است که دموکراسی را محدود کرده، از قانونی لباسی برای افراد خاص می‌دوزد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات