تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 19:27
کد خبر : 4621

دردسرهای یک روایت

دردسرهای یک روایت

گفته‌های اخیر حجت الاسلام صدیقی درباره غسل آیت‌الله مصباح با واکنش‌های گوناگونی مواجه شده است.   به گفته امام جمعه موقت تهران در شبکه قرآن، آیت الله مصباح هنگام غسل چشمش را باز کرد، یک نگاه مهربانانه کرد و چشمانش را بست. …آیت‌الله مصباح از دو هفته قبل از فوت، دقیقا وقت وفاتش را اطلاع

گفته‌های اخیر حجت الاسلام صدیقی درباره غسل آیت‌الله مصباح با واکنش‌های گوناگونی مواجه شده است.

 

به گفته امام جمعه موقت تهران در شبکه قرآن، آیت الله مصباح هنگام غسل چشمش را باز کرد، یک نگاه مهربانانه کرد و چشمانش را بست. …آیت‌الله مصباح از دو هفته قبل از فوت، دقیقا وقت وفاتش را اطلاع داده بود و جایگاهش را که یک باغ وسیعی است، به او نشان داده بودند.

 

 

علاوه بر کاربران مجازی، برخی سیاسیون و چهره‌های مذهبی به حجت الاسلام صدیقی تاخته‌اند. به گفته حجت الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص، این سخنان اهانت به مرحوم آیت‌الله مصباح، فهم شنونده و معارف دین است و هر که بشنود می‌خندد.

 

آیت الله مسعودی خمینی اظهار داشته اگر میت چشمانش را باز کرده، پس زنده بوده؛ چرا گذاشته‌اند او دوباره تلف شود؟…ممکن است برخی با شنیدن این مباحث از اسلام خارج شوند.

 

حجت الاسلام فاضل میبدی گفته این اظهارنظرها خرافه و سخیف است و نباید در رسانه پخش شود. ایشان بار اولشان نیست. اشاره فاضل به خواب‌هایی است که حجت الاسلام صدیقی از جمله درباره قتل شاه با شمشیر امام خمینی (ره) نقل کرده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات