تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 17:08
کد خبر : 4842

احمدی‌نژاد و حرکت به سمت لورگاه* سیاسی

احمدی‌نژاد و حرکت به سمت لورگاه* سیاسی

رئیس‌جمهور سابق باز هم با مصاحبه‌ای ویدئویی کانون توجهات سیاسی قرار گرفت. همین چند روز پیش بود که «حمیدرضا ترقی» عضو مرکزی موئتلفه از احمدی‌نژاد به‌عنوان یکی از چهره‌های شاخص اصولگرایان در نظرسنجی‌ها نام برد.   احمدی‌نژاد در آخرین مصاحبه‌اش گفت که قصد داشته یارانه را با رقمی به مراتب بالاتر از ۴۵هزار تومان و

رئیس‌جمهور سابق باز هم با مصاحبه‌ای ویدئویی کانون توجهات سیاسی قرار گرفت. همین چند روز پیش بود که «حمیدرضا ترقی» عضو مرکزی موئتلفه از احمدی‌نژاد به‌عنوان یکی از چهره‌های شاخص اصولگرایان در نظرسنجی‌ها نام برد.

 

احمدی‌نژاد در آخرین مصاحبه‌اش گفت که قصد داشته یارانه را با رقمی به مراتب بالاتر از ۴۵هزار تومان و به تساوی به دست همه اعم از دارا و ندار برساند.

 

به گفته احمدی‌نژاد، مجلس هشتم لایحه یارانه را به هم ریخت و حتی بعضی او را به زندانی شدن تهدید کرده‌اند.

 

رئیس جمهوری سابق در بخشی از مصاحبه طولانی خود گفته طرفدار اصلاحات ساختاری است و از دولت حتی یک صندلی هم نمی‌خواهد.

 

با این حال بسیاری از ناظران از سودای احمدی‌نژاد برای بازگشت به پاستور سخن می‌گویند و حملات به او هم کم نیست. از جمله «مسیح مهاجری» مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی اخیرا گفته احمدی‌نژاد «دروغ و دزدی و دغل» را در کشور نهادینه کرده و کشور به شدت و با سرعت به طرف خطر تکثیر آدم‌هایی با ویژگی‌های احمدی نژاد پیش‌می‌رود.

مسیح مهاجری

 

به گزارش ایران مامن، حمله به احمدی‌نژاد از جانب اطرافیان نزدیک وی در دوره ریاست‌جمهوری هم کم نیست. چند روز پیش «محمدعلی رامین» معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد دولت دهم درباره احمدی‌نژاد گفت که او انسانی با استعدادهایی بسیار فراتر از ظرفیت وجودی‌اش بود و هنگامی که اوج گرفت، بجای ادامه پرواز، خودش را باخت و سقوط کرد.

محمدعلی رامین

 

رامین افزوده احمدی‌نژاد اگر عاقل باشد نامزد انتخابات نمی‌شود و هیچ عاقلی هم با او ائتلاف نمی‌کند. با این حال، در انتخابات سال ۹۶ تلاش «محمدباقر قالیباف» برای جذب رای احمدی‌نژادی‌ها و دو سال بعد رفتنش به خانه رئیس‌جمهور سابق مورد توجه بسیاری قرار گرفت و اکنون نیز برخی از امکان شکل‌گیری ائتلاف میان این دو چهره سخن می‌گویند.

* لورگاه در گویش برخی اقوام استان فارس به معنای محل زد و خورد، بزنگاه و کمینگاه است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات